Úterý, 19. března 2024

Společnost Bureau Veritas vyvinula vlastní koncepci facility managementu a vstupuje na trh s novými službami

Společnost Bureau Veritas, globální certifikační a inspekční autorita, vyvinula vlastní koncepci facility managementu a vstupuje na trh s novými službami, které jsou určené zejména středně velkým firmám.

Společnost Bureau Veritas vyvinula vlastní koncepci facility managementu a vstupuje na trh s novými službami

Cílem je stimulovat dosavadní fungování podniků k vyšším výkonům a ekonomickému růstu pomocí nových a hlavně rozšířených podpůrných aktivit. Služby nově zahrnují potřeby zaměstnanců a už se netýkají jen správy a finančního řízení majetku. Součástí koncepce jsou také strategické cíle společností, například sociální odpovědnost firem nebo trvale udržitelný rozvoj.

Na čem stojí nové pojetí facility managementu

,,Rozhodli jsme běžné pojetí facility managementu posunout na vyšší úroveň, opíráme se přitom o tři základní pilíře. Už to nejsou jen tvrdé facility služby, tedy technická správa budov, jejich vybavení a služby s tím spojené, jako například zajištění úklidu nebo dodávek energií. Naše podpůrné aktivity nově zahrnují měkké facility služby týkající se zaměstnanců, kteří v budovách pracují. Řešíme například nastavení procesů vázaných na bezpečnost a ochranu zdraví, environmentální problematiku a další procesy spojené s vnitřní logistikou organizace," přibližuje Jakub Kejval, generální ředitel Bureau Veritas a pokračuje:

,,Třetím pilířem našeho pojetí facility managementu jsou strategické služby související například se sociální odpovědností firem a trvale udržitelným rozvojem. Tyto programy jsou sice stále ještě doménou především velkých korporací, ale dříve nebo později proniknou i do menších podniků."

Snižování nákladů firmám a zvyšování jejich produktivity

Společnost Bureau Veritas má k dispozici více než 70 tisíc expertů ve 140 zemích světa. Mezinárodní know-how chce aplikovat do českých podmínek a poskytnout obchodním partnerům komplexní servis. V mnoha společnostech jsou odpovědnosti manažerů nevhodně rozděleny nebo přeneseny na externího poskytovatele služeb, aniž by byly nastaveny dostatečné kontrolní mechanismy. Přitom z finančního hlediska tvoří náklady na zajištění facility služeb druhou nejvyšší nákladovou položku v organizaci hned za personálními náklady. ,,Naším cílem tak není jen pomáhat klientům správně nestavit proces, ale dodávat jim i takové nástroje, aby provozování jejich firem bylo co nejhospodárnější, bezpečné a v souladu s legislativou. Klíčovým bodem je v tomto ohledu přesvědčit zástupce managementu, že správné a efektivní řízení této strategické disciplíny představuje nejen přínos ve snižování nákladů, ale především ve významném zvýšení produktivity a tím i konkurenceschopnosti celé organizace," uzavírá generální ředitel Jakub Kejval.

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů