Pátek, 29. března 2024

Green marketing a reklamní předměty 8: Zamyslete se nad způsobem potisku

Green marketing a reklamní předměty 8: Zamyslete se nad způsobem potisku

U propagačních předmětů je samozřejmé, že budou označeny vaším vlastním logem či jiným firemním motivem. Díky tomuto značení si vás klienti snadno zapamatují a podpoříte sílu své značky. K označení reklamních dárků se používá široká škála technologií v závislosti na jejich velikosti, použitém materiálu, požadované kvalitě a dalších faktorech. U spousty reklamních předmětů se tak dá při značení vybírat z většího množství možností. Má cenu zabývat se tím, jakou mají jednotlivé způsoby potisku ekologické dopady? Při větším množství potištěných předmětů už tímto směrem můžeme přemýšlet.

Z hlediska ekologického přístupu můžete zvážit řešení, které nevyužívá nanášení barev a lepidel. Lze například použít gravírování, vypalování loga laserem, nebo v případě textilu značení pomocí výšivky. Například velká výhoda vypalování loga či jiného vzkazu laserem je ta, že se perfektně hodí pro označování přírodních materiálů. Krásně tak vynikne například na kůži nebo na dřevě. Kůže se dá dále velmi dobře označovat pomocí ražby, která vytváří velmi příjemný a luxusní vzhled.

Je pravda, že vyhýbat se tekutým barvám je velmi výrazné omezení a rozhodně byste se pro něj neměli rozhodovat na úkor kvality celé kampaně. Je to nicméně něco, co vždy můžete zvážit, pokud to pro vás bude vhodné řešení.

Co se volby tisku týče, můžete tuto otázku probrat se svou reklamní agenturou, se kterou zakázku vyřizujete. Určitě vám příslušní experti rádi poradí a pomohou. Jak už bylo uvedeno, různé technologie tisku se hodí pro různé předměty, různé povrchy a jejich vhodnost často závisí na množství potištěných předmětů. Můžete se zamyslet nad ekologičtějším potiskem, nicméně nemá cenu tuto radu brát jako pravidlo. Neváhejte si proto nechat v rámci zakázky poradit vhodný postup. Předejdete tak zbytečným ztrátám napříč celým výrobním procesem.

Další tipy na ekologičtější reklamu naleznete v článku https://www.jiroutreklamnipredmety.com/green-marketing-tipy-a-38-ag-2/

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů