Nová pracovní pozice Asistent/Asistentka ředitele
CENIA, česká informační agentura životního prostředí vypisuje výběrové řízení na pozici Asistent/asistentka ředitele:
Popis práce:
- Spolupráce, nebo zastupování při zajišťování agendy asistentky ředitele a sekretariátu CENIA:
- organizování schůzek,
- společenský servis,
- pořizování zápisů schůzek,
- zpracování pošty v papírové i elektronické podobě,
- evidence dokumentů.
- Administrativní a organizační podpora agend mezi něž patří:
- agenda klíčů a vstupních karet,
- agenda vozového parku,
- evidence požadavků,
- evidence žádostí ohledně vybavení kanceláří, přesunů nábytku a drobných oprav.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání,
- Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky.
- Samostatnost, dobré komunikační schopnosti a časová flexibilita.
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni A2.
- Znalost spisové agendy vč. el. spisové služby výhodou.
- Uživatelská úroveň práce s PC.
Nabízíme:
- Plný pracovní úvazek, smlouvu na dobu určitou.
- Nástup dle dohody.
- Zaměstnanecké benefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování.
- Odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a zákoníku práce č. 262/2006 Sb. osobní ohodnocení.
- Mimořádné mzdové ocenění za splnění plánovaných úkolů.
- 3 dny zdravotního volna.
- Možnost spolupráce na dalších projektech a výzkumných záměrech CENIA.
- Pracoviště - Praha 10.
Životopis a krátký motivační dopis prosím posílejte nejpozději do 25. 2. 2021 na e-mail: hr@cenia.cz
Upozorňujeme, že zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých osobních údajů, které poskytujete společnosti CENIA, česká informační agentura životního prostředí, se sídlem Vršovická 1442/65, Praha 10, 100 10, IČO: 45249130. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se zákonem 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Tyto údaje se poskytují výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům společnosti, a to pouze v míře nezbytné pro účely zpracování.