Kužvart tvrdí: Sliby jsme dodrželi
Mladoboleslavsko - Bývalý ministr životního prostředí Miloš Kužvart se velmi
často před volbami pohyboval na Mladoboleslavsku. Jak vlastně hodnotí stav
životního prostředí tohoto průmyslového regionu? \"Nezaznamenávám žádné výrazné
problémy, které by ohrožovaly zdraví obyvatel města automobilů a jeho okolí.
Naopak si myslím, že právě Škoda Auto a její dodavatelé se k ochraně životního
prostředí chovají velmi příkladně a jsou na špici v republice. Pochopitelně, že
prudký rozvoj automobilky s sebou přinesl i mnohonásobné zvýšení osobní
přepravy, což životní prostředí zatěžuje. S tím se nedá příliš mnoho dělat,
rozmach osobní přepravy je daní za dobu, ve které žijeme,\" uvedl Kužvart.
Alternativou podle něho může být hromadná doprava, s níž se při projížďce
autobusem mezi Boleslaví a Kosmonosy seznámil. \"Něco jiného je, zda všechny
obce mají kanalizaci a čistírnu odpadních vod. Prostřednictvím Státního fondu
životního prostředí bylo za uplynulé čtyři roky podpořeno mnoho obcí konkrétními
částkami,\" míní exministr. Veřejnost zná aktivity obcí Dolního Pojizeří, které
očekávaly prostředky z Evropské unie, ale nakonec je nedostaly. \"To je pravda,
ale zde jsme velmi pružně zareagovali a podpořili jsme všechny dobře připravené
projektu z našeho státního fondu. Jejich aktivita nevyšla naprázdno a důkazem
tomu je i nedávné poděkování starosty Benátek nad Jizerou Jaroslava Krále, který
ocenil, že jsem slib, který občané tohoto regionu dostali, dodržel. V mém pojetí
je ochrana životního prostředí věcí, která jde napříč politickým spektrem. Nikdy
nehledím na to, zda starosta obce či města je zleva nebo zprava, ale zjišťuje,
nakolik je jeho požadavek legitimní. Zdroj: Boleslavský deník
Mladoboleslavsko - Bývalý ministr životního prostředí Miloš Kužvart se velmi často před volbami pohyboval na Mladoboleslavsku. Jak vlastně hodnotí stav životního prostředí tohoto průmyslového regionu?
\"Nezaznamenávám žádné výrazné problémy, které by ohrožovaly zdraví obyvatel města automobilů a jeho okolí. Naopak si myslím, že právě Škoda Auto a její dodavatelé se k ochraně životního prostředí chovají velmi příkladně a jsou na špici v republice. Pochopitelně, že prudký rozvoj automobilky s sebou přinesl i mnohonásobné zvýšení osobní přepravy, což životní prostředí zatěžuje. S tím se nedá příliš mnoho dělat, rozmach osobní přepravy je daní za dobu, ve které žijeme,\" uvedl Kužvart. Alternativou podle něho může být hromadná doprava, s níž se při projížďce autobusem mezi Boleslaví a Kosmonosy seznámil.
\"Něco jiného je, zda všechny obce mají kanalizaci a čistírnu odpadních vod. Prostřednictvím Státního fondu životního prostředí bylo za uplynulé čtyři roky podpořeno mnoho obcí konkrétními částkami,\" míní exministr. Veřejnost zná aktivity obcí Dolního Pojizeří, které očekávaly prostředky z Evropské unie, ale nakonec je nedostaly.
\"To je pravda, ale zde jsme velmi pružně zareagovali a podpořili jsme všechny dobře připravené projektu z našeho státního fondu. Jejich aktivita nevyšla naprázdno a důkazem tomu je i nedávné poděkování starosty Benátek nad Jizerou Jaroslava Krále, který ocenil, že jsem slib, který občané tohoto regionu dostali, dodržel. V mém pojetí je ochrana životního prostředí věcí, která jde napříč politickým spektrem. Nikdy nehledím na to, zda starosta obce či města je zleva nebo zprava, ale zjišťuje, nakolik je jeho požadavek legitimní.
Zdroj: Boleslavský deník
Sdílet článek na sociálních sítích