V Plzni řádí falešné pracovnice Vodárny
Dvě mladé ženy, které se vydávají za zaměstnankyně Vodárny Plzeň, se snaží
vylákat peníze od starších občanů města. Hezky oblečené ženy sdělí lidem, že
jsou z vodárny a přinášejí přeplatek za vodu. Poté požádají majitele bytu, aby
jim rozměnil velkou bankovku a snaží se ho okrást. ČTK to řekla mluvčí Vodárny
Naďa Popová.
"Naposledy navštívily včera starého muže s tím, že mu nesou přeplatek 1095
korun. Měly však pouze pětitisícovou bankovku a požádali ho, aby jim jí
rozměnil," vysvětlila mluvčí. Muž ale požadoval služební průkazy obou žen, které
nepředložily.
Poté kontaktoval zákaznické centrum podniku, kde se dozvěděl, že firma vrací
přeplatky pouze poštovní poukázkou nebo bankovním převodem. "Zástupci Vodárny od
zákazníků platby v místě jejich bydliště nepřijímají, ani nevydávají přeplatky.
Stejně tak dodavatelé plynu a elektřiny," upozornila Popová.
Poku si zákazníci nejsou jistí, zda je člověk zaznamenávající stav vody nebo
odebírající vzorky skutečně zaměstnancem Vodárny, měli by požadovat předložení
služebního průkazu. Totožnost si mohou ověřit také telefonicky na zákaznickém
centru.
Dvě mladé ženy, které se vydávají za zaměstnankyně Vodárny Plzeň, se snaží vylákat peníze od starších občanů města. Hezky oblečené ženy sdělí lidem, že jsou z vodárny a přinášejí přeplatek za vodu. Poté požádají majitele bytu, aby jim rozměnil velkou bankovku a snaží se ho okrást. ČTK to řekla mluvčí Vodárny Naďa Popová.
"Naposledy navštívily včera starého muže s tím, že mu nesou přeplatek 1095 korun. Měly však pouze pětitisícovou bankovku a požádali ho, aby jim jí rozměnil," vysvětlila mluvčí. Muž ale požadoval služební průkazy obou žen, které nepředložily.
Poté kontaktoval zákaznické centrum podniku, kde se dozvěděl, že firma vrací přeplatky pouze poštovní poukázkou nebo bankovním převodem. "Zástupci Vodárny od zákazníků platby v místě jejich bydliště nepřijímají, ani nevydávají přeplatky. Stejně tak dodavatelé plynu a elektřiny," upozornila Popová.
Poku si zákazníci nejsou jistí, zda je člověk zaznamenávající stav vody nebo odebírající vzorky skutečně zaměstnancem Vodárny, měli by požadovat předložení služebního průkazu. Totožnost si mohou ověřit také telefonicky na zákaznickém centru.
"Naposledy navštívily včera starého muže s tím, že mu nesou přeplatek 1095 korun. Měly však pouze pětitisícovou bankovku a požádali ho, aby jim jí rozměnil," vysvětlila mluvčí. Muž ale požadoval služební průkazy obou žen, které nepředložily.
Poté kontaktoval zákaznické centrum podniku, kde se dozvěděl, že firma vrací přeplatky pouze poštovní poukázkou nebo bankovním převodem. "Zástupci Vodárny od zákazníků platby v místě jejich bydliště nepřijímají, ani nevydávají přeplatky. Stejně tak dodavatelé plynu a elektřiny," upozornila Popová.
Poku si zákazníci nejsou jistí, zda je člověk zaznamenávající stav vody nebo odebírající vzorky skutečně zaměstnancem Vodárny, měli by požadovat předložení služebního průkazu. Totožnost si mohou ověřit také telefonicky na zákaznickém centru.
Zdroj:Plzeňský deník
Sdílet článek na sociálních sítích