Radnice odstartovala kampaň za separaci odpadu
Konečným cílem této kampaně je zvýšení množství separovaného, materiálově využitelného materiálu, hlavně PET, skla a papíru. Kampaň, která bude stát městskou pokladnu přibližně dva miliony korun, bude do konce tohoto roku probíhat v několika etapách, a to především formou billboardů, city light vitrín nebo letáků. Na školách radnice uspořádá rovněž řadu soutěží. V návaznosti na komunikační kampaň bude město dále zkvalitňovat služby v této oblasti, a to zejména zvyšováním počtu sběrných míst na separovaný odpad.
Do konce roku budou například na pěti místech v historickém jádru instalovány podzemní kontejnery. „Pro tuto variantu jsme se rozhodli proto, aby nádoby na povrchu nehyzdily veřejná prostranství v městské památkové rezervaci, která pro obyvatele Brna a jeho návštěvníky musí zůstat výkladní skříní města,“ uvedl náměstek primátora Miroslav Hošek.