Konte: Ekologický mobilní outdoor
Několik dní stráví na jednom místě, pak brázdí pražskými silnicemi, až opět
zakotví na pár dní na místě jiném. Takové jsou kontejnery společnosti Konte,
která nabízí jejich reklamní využití.
Několik dní stráví na jednom místě, pak brázdí pražskými silnicemi, až opět zakotví na pár dní na místě jiném. Takové jsou kontejnery společnosti Konte, která nabízí jejich reklamní využití.
Od podzimu 2005 jsou nováčkem na venkovní scéně kontejnery určené ke svozu sběrového papíru v Praze. Firma Konte nabízí na plochách o rozměrech 4,5 x 2 metry (boční stěny kontejneru) a 2,3 x 1 metru (vrchní část zadních dveří) kompletní servis. "Zpracujeme grafický návrh, zajistíme foto servis, reklamní plochy vytiskneme a nalepíme. O kvalitu reklamy pečujeme nejen při výrobě, ale také během celé doby pronájmu," uvádí ředitel Konte Pavel Votrubec. Inspiraci podle svých slov načerpal v zahraničí, kde má vazba reklamy na ekologii za následek pozitivní vnímání komerčního sdělení.
Cílová skupina reklamy osciluje mezi žáky škol, před kterými kontejnery vždy několik dní stojí, a pražskou veřejností, která motivy vidí při svážení odpadu do sběrného dvora. Každá plocha se během jednoho měsíce vyskytne až na pěti různých místech po Praze, až desetkrát do měsíce jsou kontejnery na korbách aut v pohybu po městě.
Sběrný program se týká stovek škol, kontejnery slouží i obchodním řetězcům, firmám nebo nemocnicím. Prvním zadavatelem bylo vydavatelství Vltava-Labe-Press, ohlašující dnes už přejmenovaný deník Večerník Praha. "V prvním pololetí 2005 vidělo v ČR statické nosiče po stranách silnic nebo na budovách asi 2,5krát více lidí než plochy na tramvajích. Porovnáme-li ovšem počet statických nosičů s počtem venkovních ploch na tramvajích, vychází mobilní reklama jako několikanásobně účinnější," hledá paralelu a oporu pro tvrzení o vyšší efektivitě pohyblivé reklamní Marek Vyskočil, jednatel mediazastupitelství Poster Media Network, které Konte zastupuje.
Od podzimu 2005 jsou nováčkem na venkovní scéně kontejnery určené ke svozu sběrového papíru v Praze. Firma Konte nabízí na plochách o rozměrech 4,5 x 2 metry (boční stěny kontejneru) a 2,3 x 1 metru (vrchní část zadních dveří) kompletní servis. "Zpracujeme grafický návrh, zajistíme foto servis, reklamní plochy vytiskneme a nalepíme. O kvalitu reklamy pečujeme nejen při výrobě, ale také během celé doby pronájmu," uvádí ředitel Konte Pavel Votrubec. Inspiraci podle svých slov načerpal v zahraničí, kde má vazba reklamy na ekologii za následek pozitivní vnímání komerčního sdělení.
Cílová skupina reklamy osciluje mezi žáky škol, před kterými kontejnery vždy několik dní stojí, a pražskou veřejností, která motivy vidí při svážení odpadu do sběrného dvora. Každá plocha se během jednoho měsíce vyskytne až na pěti různých místech po Praze, až desetkrát do měsíce jsou kontejnery na korbách aut v pohybu po městě.
Sběrný program se týká stovek škol, kontejnery slouží i obchodním řetězcům, firmám nebo nemocnicím. Prvním zadavatelem bylo vydavatelství Vltava-Labe-Press, ohlašující dnes už přejmenovaný deník Večerník Praha. "V prvním pololetí 2005 vidělo v ČR statické nosiče po stranách silnic nebo na budovách asi 2,5krát více lidí než plochy na tramvajích. Porovnáme-li ovšem počet statických nosičů s počtem venkovních ploch na tramvajích, vychází mobilní reklama jako několikanásobně účinnější," hledá paralelu a oporu pro tvrzení o vyšší efektivitě pohyblivé reklamní Marek Vyskočil, jednatel mediazastupitelství Poster Media Network, které Konte zastupuje.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích