Dodání vybavení na sběr
2006/S 208-221018
2006/S 208-221018
Turecko
Samostatné předběžné informace o zakázce na dodávku
1. Referenční číslo: EuropeAid/124344/D/SUP/TR
2. Řízení: Mezinárodní otevřené nabídkové řízení.
3. Program: Národní program předvstupní finanční pomoci Turecku 2005.
4. Financování: Položka 22.02.04.01 obecného rozpočtu ES (71,5 %) a
státní spolufinancování (28,5 %).
5. Veřejný zadavatel: Central Finance and Contracts Unit (CFCU), Ankara,
Turecko.
6. Popis zakázky: Dodání vozidel pro sběr odpadu (7 m3, 13 m3 a 20 m3);
plošinového vozu s jeřábem; kontejnerů pro sběr odpadu (400 l a 800 l);
kontejnerů pro sběr recyklovatelného odpadu (2 m3); otevřených ocelových
kontejnerů pro sběr odpadu a recyklovatelného odpadu (20 m3) a uzavřených
kontejnerů pro sběr recyklovatelného odpadu (20 m3), atd. pro založení nové
řízené skládky odpadků v území obce Kemal v provincii Çanakkale.
7. Daný počet a názvy položek: 3 položky.
Položka č. 1: dodání vozidel pro sběr odpadu;
Položka č. 2: dodání plošinového vozu s jeřábem;
Položka č. 3: dodání vozidel pro sběr odpadu.
8. Zamýšlený termín zveřejnění: 4. čtvrtletí 2006.
9. Další informace: Nehodící se.
10. Právní základ: Nařízení Rady (ES) č. 2500/2001 ze dne 17.12.2001 o
předvstupní finanční pomoci Turecku ve znění nařízení Rady o přístupu k
vnější pomoci Společenství (Úř. věst. L 342 ze dne 27.12.2001, s.1, v
posledním znění nařízení (ES) č. 2112/2005 (Úř. věst. L 344, 27.12.2005, s.
23)).
Poznámky:
Mezi oznámením těchto předběžných informací a zveřejněním odpovídajícího
oznámení o zakázce musí uplynout doba minimálně 30 kalendářních dní.
V této fázi by neměly být zasílány žádné přihlášky nebo žádosti o další
informace.
Turecko
Samostatné předběžné informace o zakázce na dodávku
1. Referenční číslo: EuropeAid/124344/D/SUP/TR
2. Řízení: Mezinárodní otevřené nabídkové řízení.
3. Program: Národní program předvstupní finanční pomoci Turecku 2005.
4. Financování: Položka 22.02.04.01 obecného rozpočtu ES (71,5 %) a
státní spolufinancování (28,5 %).
5. Veřejný zadavatel: Central Finance and Contracts Unit (CFCU), Ankara,
Turecko.
6. Popis zakázky: Dodání vozidel pro sběr odpadu (7 m3, 13 m3 a 20 m3);
plošinového vozu s jeřábem; kontejnerů pro sběr odpadu (400 l a 800 l);
kontejnerů pro sběr recyklovatelného odpadu (2 m3); otevřených ocelových
kontejnerů pro sběr odpadu a recyklovatelného odpadu (20 m3) a uzavřených
kontejnerů pro sběr recyklovatelného odpadu (20 m3), atd. pro založení nové
řízené skládky odpadků v území obce Kemal v provincii Çanakkale.
7. Daný počet a názvy položek: 3 položky.
Položka č. 1: dodání vozidel pro sběr odpadu;
Položka č. 2: dodání plošinového vozu s jeřábem;
Položka č. 3: dodání vozidel pro sběr odpadu.
8. Zamýšlený termín zveřejnění: 4. čtvrtletí 2006.
9. Další informace: Nehodící se.
10. Právní základ: Nařízení Rady (ES) č. 2500/2001 ze dne 17.12.2001 o
předvstupní finanční pomoci Turecku ve znění nařízení Rady o přístupu k
vnější pomoci Společenství (Úř. věst. L 342 ze dne 27.12.2001, s.1, v
posledním znění nařízení (ES) č. 2112/2005 (Úř. věst. L 344, 27.12.2005, s.
23)).
Poznámky:
Mezi oznámením těchto předběžných informací a zveřejněním odpovídajícího
oznámení o zakázce musí uplynout doba minimálně 30 kalendářních dní.
V této fázi by neměly být zasílány žádné přihlášky nebo žádosti o další
informace.
Sdílet článek na sociálních sítích