Britské Tesco zlevní ekologické zboží
Největší britský maloobchod Tesco bude více propagovat zboží, které nepoškozuje
životní prostředí nebo šetří energie. Generální ředitel podniku Terry Leahy dnes
uvedl, že slevy tohoto zboží přesáhnou celkem 500 milionů liber, tedy 21 miliard
Kč.
Leahy uvedl, že prodej přírodních potravin výrazně roste díky tomu, že
spotřebitelé mají k dispozici správné informace, příležitosti a motivaci. Ceny
přírodních produktů, které již jsou schopné konkurovat, z nich přestaly dělat
luxusní zboží, dodal.
Jde o další ekologickou iniciativu v oboru, který je pod tlakem britské vlády,
aby omezoval znečišťování prostředí a získával ekologicky smýšlející zákazníky.
Například obchodní řetězec Marks & Spencer v pondělí oznámil, že dá během pěti
let 200 milionů liber do biologicky odbouratelných obalů a oděvů.
Tesco chce rozšířit cenově dostupnou nabídku zboží, které snižuje spotřebu
energií. Svoji kampaň zahájí tím, že zlevní na polovinu žárovky s nízkou
spotřebou.
V dubnu přišel největší britský maloobchod s plánem, že do roku 2010 sníží
energetickou spotřebu svých obchodů na polovinu proti roku 2000. Nyní podnik
oznámil, že tento cíl splní o dva roky dříve.
Na celkových tržbách britských supermarketů se Tesco podílí téměř z jedné
třetiny a patří mezi největší obchodníky i v České republice. Tesco Stores ČR
provozuje šest obchodních domů, síť hypermarketů a supermarketů a šest čerpacích
stanic. Zaměstnává v Česku 12 000 lidí.
Největší britský maloobchod Tesco bude více propagovat zboží, které nepoškozuje životní prostředí nebo šetří energie. Generální ředitel podniku Terry Leahy dnes uvedl, že slevy tohoto zboží přesáhnou celkem 500 milionů liber, tedy 21 miliard Kč.
Leahy uvedl, že prodej přírodních potravin výrazně roste díky tomu, že spotřebitelé mají k dispozici správné informace, příležitosti a motivaci. Ceny přírodních produktů, které již jsou schopné konkurovat, z nich přestaly dělat luxusní zboží, dodal.
Jde o další ekologickou iniciativu v oboru, který je pod tlakem britské vlády, aby omezoval znečišťování prostředí a získával ekologicky smýšlející zákazníky. Například obchodní řetězec Marks & Spencer v pondělí oznámil, že dá během pěti let 200 milionů liber do biologicky odbouratelných obalů a oděvů.
Tesco chce rozšířit cenově dostupnou nabídku zboží, které snižuje spotřebu energií. Svoji kampaň zahájí tím, že zlevní na polovinu žárovky s nízkou spotřebou.
V dubnu přišel největší britský maloobchod s plánem, že do roku 2010 sníží energetickou spotřebu svých obchodů na polovinu proti roku 2000. Nyní podnik oznámil, že tento cíl splní o dva roky dříve.
Na celkových tržbách britských supermarketů se Tesco podílí téměř z jedné třetiny a patří mezi největší obchodníky i v České republice. Tesco Stores ČR provozuje šest obchodních domů, síť hypermarketů a supermarketů a šest čerpacích stanic. Zaměstnává v Česku 12 000 lidí.
Leahy uvedl, že prodej přírodních potravin výrazně roste díky tomu, že spotřebitelé mají k dispozici správné informace, příležitosti a motivaci. Ceny přírodních produktů, které již jsou schopné konkurovat, z nich přestaly dělat luxusní zboží, dodal.
Jde o další ekologickou iniciativu v oboru, který je pod tlakem britské vlády, aby omezoval znečišťování prostředí a získával ekologicky smýšlející zákazníky. Například obchodní řetězec Marks & Spencer v pondělí oznámil, že dá během pěti let 200 milionů liber do biologicky odbouratelných obalů a oděvů.
Tesco chce rozšířit cenově dostupnou nabídku zboží, které snižuje spotřebu energií. Svoji kampaň zahájí tím, že zlevní na polovinu žárovky s nízkou spotřebou.
V dubnu přišel největší britský maloobchod s plánem, že do roku 2010 sníží energetickou spotřebu svých obchodů na polovinu proti roku 2000. Nyní podnik oznámil, že tento cíl splní o dva roky dříve.
Na celkových tržbách britských supermarketů se Tesco podílí téměř z jedné třetiny a patří mezi největší obchodníky i v České republice. Tesco Stores ČR provozuje šest obchodních domů, síť hypermarketů a supermarketů a šest čerpacích stanic. Zaměstnává v Česku 12 000 lidí.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích