Pardubičtí silničáři bojují proti černým skládkám spoty v médiích
V Pardubickém kraji přibývá kolem silnic odpadků. Silničáři jich ročně
zlikvidují stovky tun. Aby situaci zmírnili, bojují proti černým skládkám spoty
v médiích. ČTK to řekl ředitel Správy a údržby silnic (SÚS) Pardubického kraje
Miroslav Němec.
"Naposledy jsme odstraňovali skládku u Linhartic na Svitavsku. Odváželo se téměř
500 tun," řekl Němec s tím, že likvidace přišla na 600.000 korun.
S růstem dopravy roste i množství vyhozených věcí, uvedl Němec. Lidé se prý
zbavují všechno, v okolí silnic se povalují staré gauče, ledničky či odložené
šatstvo. Větší koncentrace odpadků bývá v blízkosti benzinových stanic, řekl.
Kromě reklamních zpráv, které by měly obyvatele přimět k ekologičtějšímu
smýšlení, silničáři vedou i jiné kampaně. Za rok se v médiích objeví tři
tematické celky. Týkají se údržby silnic v zimním období, vandalismu na
dopravních značkách nebo propagace firmy.
"Moderní firma se bez prezentace v médiích neobejde, a zvlášť ta, která dělá
společensky ožehavou službu," řekl Němec.
Za spoty v rádiích, regionální televizi nebo radničních zpravodajích ročně
vydají silničáři stovky tisíc korun, podle Němce se to vyplácí. V inzertních
zprávách pak vystupují krajští politici nebo odborníci ze SÚS, uvedl Němec.
"Značná část obyvatel si totiž myslí, že jsme pánbůh, který sedí na větvi a je
schopný v zimě vytřít silnice do sucha," uvedl Němec.
S prvními kampaněmi začala firma v roce 2003, ovšem ne v takové intenzitě, jako
se s nimi mohou setkávat obyvatele kraje nyní. Němec podotkl, že již mají rozsah
a formu, která je dostačující.
V Pardubickém kraji přibývá kolem silnic odpadků. Silničáři jich ročně zlikvidují stovky tun. Aby situaci zmírnili, bojují proti černým skládkám spoty v médiích. ČTK to řekl ředitel Správy a údržby silnic (SÚS) Pardubického kraje Miroslav Němec.
"Naposledy jsme odstraňovali skládku u Linhartic na Svitavsku. Odváželo se téměř 500 tun," řekl Němec s tím, že likvidace přišla na 600.000 korun.
S růstem dopravy roste i množství vyhozených věcí, uvedl Němec. Lidé se prý zbavují všechno, v okolí silnic se povalují staré gauče, ledničky či odložené šatstvo. Větší koncentrace odpadků bývá v blízkosti benzinových stanic, řekl.
Kromě reklamních zpráv, které by měly obyvatele přimět k ekologičtějšímu smýšlení, silničáři vedou i jiné kampaně. Za rok se v médiích objeví tři tematické celky. Týkají se údržby silnic v zimním období, vandalismu na dopravních značkách nebo propagace firmy.
"Moderní firma se bez prezentace v médiích neobejde, a zvlášť ta, která dělá společensky ožehavou službu," řekl Němec.
Za spoty v rádiích, regionální televizi nebo radničních zpravodajích ročně vydají silničáři stovky tisíc korun, podle Němce se to vyplácí. V inzertních zprávách pak vystupují krajští politici nebo odborníci ze SÚS, uvedl Němec.
"Značná část obyvatel si totiž myslí, že jsme pánbůh, který sedí na větvi a je schopný v zimě vytřít silnice do sucha," uvedl Němec.
S prvními kampaněmi začala firma v roce 2003, ovšem ne v takové intenzitě, jako se s nimi mohou setkávat obyvatele kraje nyní. Němec podotkl, že již mají rozsah a formu, která je dostačující.
"Naposledy jsme odstraňovali skládku u Linhartic na Svitavsku. Odváželo se téměř 500 tun," řekl Němec s tím, že likvidace přišla na 600.000 korun.
S růstem dopravy roste i množství vyhozených věcí, uvedl Němec. Lidé se prý zbavují všechno, v okolí silnic se povalují staré gauče, ledničky či odložené šatstvo. Větší koncentrace odpadků bývá v blízkosti benzinových stanic, řekl.
Kromě reklamních zpráv, které by měly obyvatele přimět k ekologičtějšímu smýšlení, silničáři vedou i jiné kampaně. Za rok se v médiích objeví tři tematické celky. Týkají se údržby silnic v zimním období, vandalismu na dopravních značkách nebo propagace firmy.
"Moderní firma se bez prezentace v médiích neobejde, a zvlášť ta, která dělá společensky ožehavou službu," řekl Němec.
Za spoty v rádiích, regionální televizi nebo radničních zpravodajích ročně vydají silničáři stovky tisíc korun, podle Němce se to vyplácí. V inzertních zprávách pak vystupují krajští politici nebo odborníci ze SÚS, uvedl Němec.
"Značná část obyvatel si totiž myslí, že jsme pánbůh, který sedí na větvi a je schopný v zimě vytřít silnice do sucha," uvedl Němec.
S prvními kampaněmi začala firma v roce 2003, ovšem ne v takové intenzitě, jako se s nimi mohou setkávat obyvatele kraje nyní. Němec podotkl, že již mají rozsah a formu, která je dostačující.
Sdílet článek na sociálních sítích