zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

ČEZ mluví se zákazníky on-line

18.09.2007
Energie
ČEZ mluví se zákazníky on-line
V uplynulém týdnu zprovoznila společnost ČEZ novou po-dobu firemního webu, která by měla mj. znamenat snadnější komunikaci se zákazníky. "Dosavadní podoba webu už nebyla příliš uživatelsky vstřícná, zaměřovala se spíše na kopírování organizace a struktury samotné společnosti," rekapituluje důvody vedoucí ke změně Pavel Foršt, web manager ČEZ

Interaktivitou k úsporám

Nový koncept rozčlenil strukturu stránek na základní tematické okruhy (Produkty a služby, Péče a podpora, O společnosti, Elektrárny a životní prostředí, Investo-ři atd.) a snaží se o uživatelsky přívětivější vizualizaci informací a snadnější navigaci. Uživatel se nyní může dostat až na třetí úroveň nabídky prakticky na jedno kliknutí. K informacím je veden i některými interaktivními prvky, např. co se týče proudové hodnoty jističe - pomocí kalkulačky si může rychle vypočítat parametry jističe v bytě potřebné pro volbu produktu z nabídky elektřiny. "Na základě předchozích analýz jsme přistoupili k realizaci projektu letos v květnu. Chceme dosáhnout nejvyšší úrovně on-line komunikace a věříme, že nový web podpoří naše ostatní aktivity, které se aktuálně zaměřují především na podporu úsporného chování spotřebitelů," říká Foršt.

Přestavba za 3 miliony

Do budoucna se v ČEZ hodlají zaměřit na posilování interaktivních prvků, prohloubení povědomí uživatelů o spotřebě elektřiny a v rámci celé Skupiny ČEZ na tzv. multijazyčný koncept stránek. Dodavatelem webu je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Náklady na přestavbu stránek nepřesáhly podle Pavla Foršta 3 miliony korun.

POSVIŤTE SI NA NĚ! ČEZ chce pomocí nového korporátního webu mj. podporovat úsporné chování spotřebitelů.
Zdroj: HN

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí