POZOR soutěž pro školy a jednotlivce!
POZOR soutěž pro školy a jednotlivce!
Vyhlašuje a organizuje: | Žabka- centrum ekologické výchovy při SVČ Klubko Staré Město Ve spolupráci s e spol. KOVOSTEEL, s.r.o., Staré Město a SGP Systems, s.r.o., Uherské Hradiště |
Projekt finančně podpořil: |
Povinný obsah soutěžního adresáře:
nazev-s.HTM | krátký a výstižný popis programu ve formátu HTML, pozor bez obrázků! |
nazev.HTM nazev.PDF |
podrobná dokumentace k projektu ve formátu HTML nebo v PDF. |
nazev.BPR nazev.SGPBPRJ |
zdrojové texty programu |
nazev.Bnn nazev.Cnn |
soubory s předměty (posíláte pouze, pokud jste vytvořili vlastní předměty), kde nn značí čísla 00 až 99 |
nazev.Snn | soubory se scénami (posíláte pouze, pokud jste vytvořili vlastní cény), nn značí čísla 00 až 99 |
nazev*.* | všechny ostatní vaše vlastní soubory (include, data, WAV, MID, BMP atd.) a podadresáře |
Doporučujeme ještě přidat do projektu ikonku programu (velikost 32x32 bodů) buď přímo ve formátu .ICO nebo i formátu .BMP, tedy nazev.ICO nebo nazev.BMP. Ikonu ve formátu .BMP (32x32) bodů převedeme na formát .ICO případným finalistům sami. nazev*.* je maximálně 32 znaků (včetně přípony) a doporučujeme bez mezer a bez diakritiky (tj. použít pouze znaky A-Z, a-z, 0-9, znak pomlčka, znak podtržítko a znak tečka). |
Upozornění!
Budeme vyhodnocovat jen ty projekty, ke kterým budeme mít všechny soubory, včetně zdrojových textů. V opačném případě nebudeme moci vaše projekty vyhodnotit a ze soutěže budou vyřazeny!
Nepřijímáme ŽÁDNÉ samostatně spustitelné programové soubory (ani všelijak přejmenované)!
To znamená, že veškeré spustitelné soubory musí jít kdykoliv vytvořit v SGP Baltie 4 C# nebo spustit v SGP Baltíkovi 3.7.
Program musí jít spustit z libovolného adresáře, takže v příkazech NačtiScénu apod. používejte výhradně parametr "*" pro určení zdrojového adresáře, kde se má hledat soubor se scénou. Tedy například: NačtiScénu("*KALKUL.S01"); V Baltíkově tabulce souborů pak "Kalkul.wav" nebo pro jistotu kdekoliv "*Kalkul.wav"
Korespondenční kolo - z tohoto kola budou vybráni soutěžící pro finále. Kritéria hodnocení soutěžních projektů pro korespondenční kolo:
Kritérium | Body | Popis |
1. Funkčnost projektu | 0-10 | |
2. Kvalita zdrojového kódu | 0-10 | přehlednost, stručnost, efektivnost, nároky na zdroje, správné názvy, vyhýbání se literálům |
3. Formátování zdrojového kódu | 0-10 | Baltík: správné odsazování, komentáře |
4. Uživatelské rozhraní | 0-10 | |
5. Grafické zpracování | 0-10 | |
6. Nápověda | 0-10 | jednoduchost, dostupnost, úplnost |
7. Složitost řešeného problému | 0-10 | |
8. Originalita projektu | 0-10 | |
9. Celková velikost projektu v kB | čím méně kB, tím lepší - doplňkové kritérium, použije se při shodném počtu dosažených bodů pro určení pořadí |
Finále soutěže - presentační
Do finále soutěže postoupí z korespondenčního kola autoři nejlepších 5 projektů z každé kategorie (počet se může změnit). Finalisté budou obhajovat svůj projekt na veřejnosti před porotou a ostatními soutěžícími.
Důležité termíny soutěže Baltík Ekolog 2007:
17.3. 2008 | Uzávěrka přihlášek a oprav soutěžních souborů je ve 24:00 hod. Po tomto termínu již nebudou přijímány žádné soubory ani doplňky! Proto začněte své práce zasílat včas, abyste případné formální nedostatky stihli dát do pořádku ještě před uzávěrkou korespondenčního kola |
4.4. 2008 | Zveřejnění seznamu postupujících do finále soutěže. |
26.4.2008 | Finále soutěže Uherské Hradiště |
Veškerá výměna informací mezi organizátory soutěže a soutěžícími (včetně zasílání soutěžních úloh) bude výhradně pomocí Internetu. Pro soutěžící jsou směrodatné ty informace, které jsou uvedeny na této stránce, to znamená, že tyto informace mají přednost před jinými informacemi (zveřejněnými např. v tisku, rozhlase či televizi, případně na webových stránkách jiných firem či institucí).
Oficiální a jediná e-mailová adresa pro veškerou komunikaci soutěžících s organizátory soutěže je: soutez.baltik2008@kovosteel.cz
E-maily zasílané na jinou adresu nejsou organizátorem soutěže zpracovávány.
Zdroj: KOVOSTEEL, s.r.o.