zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Albert a Hypernova zavádí ekologicky šetrná zařízení

16.12.2007
Obecné
Albert a Hypernova zavádí ekologicky šetrná zařízení
Maloobchodní síť prodejen Albert/Hypernova byla v kampani Nehrajme si s PVC, kterou pořádá ekologické sdružení Arnika, oceněna za ekologicky zodpovědné chování vůči veřejnosti. V prodejnách zavádí úsporná zařízení a postupně nahrazuje PVC obaly jinými balicími materiály. V budoucnu dojde i k podpoře třídění odpadu.

Ekologické sdružení Arnika nejvíce ocenilo upouštění od používání PVC jako obalového materiálu. Prodejny Albert a Hypernova k balení červeného masa nahradily v podstatě veškeré obaly z PVC za alternativní materiály. „Ve spolupráci s Arnikou se nám podařilo nahradit PVC polyethylenovou fólií na balení červeného masa vlastní značky AH Quality na podzim loňského roku,“ říká Libor Kytýr, ředitel komunikace prodejen Albert a Hypernova.

„V současnosti již vyměňujeme chladicí zařízení a osvětlení prodejen za úspornější alternativy. V budoucnu plánujeme také třídění odpadu,“ pokračuje Kytýr. Zákazníci prodejen Albert a Hypernova také mohou v obou sítích prodejen využívat zpětného odběru článkových baterií.

Ochrana životního prostředí je jedním z pilířů sociální odpovědnosti maloobchodní sítě Albert/Hypernova v České republice. „Jako jeden z největších maloobchodníků v České republice si uvědomujeme svůj díl odpovědnosti vůči životnímu prostředí,“ uzavírá Kytýr. Od září letošního roku jsou v prodejnách Albert k dostání ekologické papírové tašky, které přispívají k ochraně životního prostředí.

Prodejny Albert a Hypernova získaly uznání zejména za ekologický přístup ke svým zákazníkům. „Máme radost, že alespoň některé obchodní řetězce již pracují na konkrétních opatřeních, jak svůj přístup k životnímu prostředí zlepšit,“ říká autorka ankety Miroslava Jopková, která ve sdružení Arnika má na starosti kampaň Nehrajme si s PVC.

Kampaň Nehrajme si s PVC proběhla mezi 11 společnostmi provozujícími na území ČR síť obchodních řetězců s potravinami.

http://www.marketingovenoviny.cz

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí