Vyrábějte férově
Převážná většina evropských spotřebitelů uvádí, že jsou velmi znepokojeni
zprávami o špatné kvalitě některých dovážených hraček, a proto budou při koupi
dárků pro své děti velmi opatrní. Titíž spotřebitelé uvádějí, že jsou ochotni
zaplatit víc za věci, u nichž je zaručeno, že byly vyrobeny v nejlepších
podmínkách a že podléhají kontrole - a to jak kvalitativní, tak etické.
Převážná většina evropských spotřebitelů uvádí, že jsou velmi znepokojeni zprávami o špatné kvalitě některých dovážených hraček, a proto budou při koupi dárků pro své děti velmi opatrní. Titíž spotřebitelé uvádějí, že jsou ochotni zaplatit víc za věci, u nichž je zaručeno, že byly vyrobeny v nejlepších podmínkách a že podléhají kontrole - a to jak kvalitativní, tak etické.
Např. u hraček si v průměru více než polovina respondentů hodlá kontrolovat kvalitu, ale také podmínky výroby - zda při ní nedochází k nadměrnému poškozování životního prostředí nebo k sociálním nesrovnalostem. Prodejci by proto měli být velmi snaživí při podávání pravdivých informací o zboží, jeho původu a kvalitě.
Evropští spotřebitelé, kteří se stávají uvědomělými, se skutečně čím dál více zajímají o ekologické a etické otázky. Více než 50 % Evropanů (45 % Čechů) tvrdí, že při nákupu dárků na konci roku zohledňují metody výroby a zemi původu zboží. Čechům záleží na ekologických podmínkách výroby a 64 % spotřebitelů v ČR se zajímá také o etický původ výrobku. Možná trochu překvapivé zjištění na přetrvávající stereotypy o tom, že Češi se o tyto aspekty nestarají. Pokud spotřebitelé informace, které očekávají, nedostanou, je pravděpodobné, že si vyberou jiné dárky, např. takové, jejichž koupi doporučují zprávy o bezpečnosti a kvalitě daných produktů nebo marketingové aktivity.
Např. u hraček si v průměru více než polovina respondentů hodlá kontrolovat kvalitu, ale také podmínky výroby - zda při ní nedochází k nadměrnému poškozování životního prostředí nebo k sociálním nesrovnalostem. Prodejci by proto měli být velmi snaživí při podávání pravdivých informací o zboží, jeho původu a kvalitě.
Evropští spotřebitelé, kteří se stávají uvědomělými, se skutečně čím dál více zajímají o ekologické a etické otázky. Více než 50 % Evropanů (45 % Čechů) tvrdí, že při nákupu dárků na konci roku zohledňují metody výroby a zemi původu zboží. Čechům záleží na ekologických podmínkách výroby a 64 % spotřebitelů v ČR se zajímá také o etický původ výrobku. Možná trochu překvapivé zjištění na přetrvávající stereotypy o tom, že Češi se o tyto aspekty nestarají. Pokud spotřebitelé informace, které očekávají, nedostanou, je pravděpodobné, že si vyberou jiné dárky, např. takové, jejichž koupi doporučují zprávy o bezpečnosti a kvalitě daných produktů nebo marketingové aktivity.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích