Hledá se česká buchta: Hnutí DUHA spouští velkorysou reklamní kampaň
KDE: Hlavní nádraží v Praze, ve spodní hale na ploše mezi dvěma vstupy do metra, které jsou na její levé straně (při pohledu zvenčí, od parku), tj. blízko obchodu Pont
KDY: Pondělí 5. května, 11:00 hodin
CO: Hnutí DUHA představí reklamní kampaň Hledá se česká buchta, která má prosadit větší domácí výrobu biopotravin
Hnutí DUHA v pondělí na pražském Hlavním nádraží představí reklamní část kampaně Hledá se česká buchta, jež má přimět velké výrobce, aby do obchodů dodávali více domácích biopotravin.
Kampaň bude probíhat v příštích několika týdnech. Zahrnuje plakáty, citylighty a reklamní plochy ve vlacích či městské hromadné dopravě na desítkách míst v Praze, Brně a vagónech Českých drah.
Česká poptávka po biopotravinách raketově letí vzhůru. Ale 62 % bio zboží prodaného v obchodech loni pocházelo z dovozu. Přitom některé z podniků, jejichž výrobky běžná domácnost mívá na stole každý den, biopotraviny nenabízejí. Ekologická organizace chce velké pekárny, mlékárny, výrobce uzenin či zpracovatele ovoce a zeleniny přimět, aby je zařadili do svého sortimentu.
Kontakt: