EVROPSKÁ KOMISE ZAHAJUJE NOVOU KAMPAŇ ZA EKOLOGICKÉ ZEMĚDĚLSTVÍ
Při té příležitosti Komise také oznámila vyhlášení soutěže o nové evropské logo pro biopotraviny. Hlavním nástrojem celé kampaně budou nové vícejazyčné webové stránky o ekologickém zemědělství www.organic-farming.europa.eu, kde jsou zdarma ke stažení marketingové materiály pro odborníky zemědělského i potravinářského sektoru, a to ve 22 jazycích. Kampaň je součástí rámcového Evropského akčního plánu pro ekologické zemědělství a biopotraviny.
Se sloganem „Ekologické zemědělství. Šetrné k přírodě, dobré pro vás“ se propagační kampaň zaměřuje na informování spotřebitelů o významu a výhodách ekologického zemědělství a produkce biopotravin.
Hlavním cílem je zvyšování povědomí a znalostí spotřebitelů o ekologickém zemědělství. Cílovými skpinami jsou především mladí lidé a děti. Evropská komisařka pro zemědělství a rozvoj venkova Mariann Fischer Boel, potvrdila, že poptávka spotřebitelů po produktech ekologického zemědělství roste, címž nabízí další obchodní monžosti všem článkům potravinářského řetězce. U příležitosti zahájení této kampaně vyzvala všechny ty, kteří se zabývají ekologickým zemědělstvím, aby popagovali ideu ekologického hospodaření pomocí sloganu „Ekologické zemědělství. Šetrné k přírodě, dobré pro vás.“
Zdroje:
European Commission launched new Organic Farming Campaign
21 actions to boost organic farming