ČŠI: Souhrnné poznatky z hodnocení mateřských, základních a středních škol v oblasti přírodovědného vzdělávání
Ve školním roce 2007/2008 byla poprvé hodnocena podpora rozvoje přírodovědné
gramotnosti ve všech stupních vzdělávání podle zásad a cílů školského zákona a
vybraných kritérií a ukazatelů, které jsou součástí nových RVP. Zjištění ČŠI
naznačují úroveň podpory rozvoje v částech vzdělávací soustavy, typují rizikové
oblasti a příležitosti rozvoje podle cílů kurikulární reformy. Zpráva předkládá
výsledky zjišťování vybraných parametrů kvality z inspekční činnosti,
uskutečněné v 597 školách.
Ve školním roce 2007/2008 byla poprvé hodnocena podpora rozvoje přírodovědné gramotnosti ve všech stupních vzdělávání podle zásad a cílů školského zákona a vybraných kritérií a ukazatelů, které jsou součástí nových RVP. Zjištění ČŠI naznačují úroveň podpory rozvoje v částech vzdělávací soustavy, typují rizikové oblasti a příležitosti rozvoje podle cílů kurikulární reformy. Zpráva předkládá výsledky zjišťování vybraných parametrů kvality z inspekční činnosti, uskutečněné v 597 školách.
Tématická zpráva (136kB PDF)
Tématická zpráva (136kB PDF)
Sdílet článek na sociálních sítích