[http://www.club91.cz/storage/thumbs3/953c_db2010au00429_small.jpg]Na veletrhu v
Hannoveru představil Volkswagen zajímavou studii nazvanou "Milano Taxi". Jedná
se o kompaktní elektromobil určený pro taxislužbu a vyvíjen byl ve spolupráci s
vývojáři, kteří mají se stavbou vozidel tohoto určení bohaté zkušenosti.
Elektrický koncept navržený pro městskou přepravu má zavazadlový prostor
integrovaný uvnitř prostoru pro pasažéry a je vybaven speciálními dotykovými
obrazovkami jak pro cestující, tak pro řidiče. Milano Taxi pohání elektromotor s
maximálním výkonem 85 kW, napájený lithium-iontovým akumulátorem uloženým pod
podlahou vozu. Maximální dojezd studie činí 300 km, což pro městský provoz zcela
postačuje.
Volkswagen se hodlá stát v budoucnu nejekologičtější automobilkou na světě a
studie "Milano Taxi" je dalším z kroků směřujících k tomuto cíli. Kromě plně
elektrického pohonu je i nadále pevnou částí strategie udržitelného rozvoje
automobilky Volkswagen neustálý vývoj a optimalizace úsporných a ekologicky
šetrných spalovacích motorů.
Na veletrhu v Hannoveru představil Volkswagen zajímavou studii nazvanou "Milano Taxi". Jedná se o kompaktní elektromobil určený pro taxislužbu a vyvíjen byl ve spolupráci s vývojáři, kteří mají se stavbou vozidel tohoto určení bohaté zkušenosti.
Elektrický koncept navržený pro městskou přepravu má zavazadlový prostor integrovaný uvnitř prostoru pro pasažéry a je vybaven speciálními dotykovými obrazovkami jak pro cestující, tak pro řidiče. Milano Taxi pohání elektromotor s maximálním výkonem 85 kW, napájený lithium-iontovým akumulátorem uloženým pod podlahou vozu. Maximální dojezd studie činí 300 km, což pro městský provoz zcela postačuje.
Volkswagen se hodlá stát v budoucnu nejekologičtější automobilkou na světě a studie "Milano Taxi" je dalším z kroků směřujících k tomuto cíli. Kromě plně elektrického pohonu je i nadále pevnou částí strategie udržitelného rozvoje automobilky Volkswagen neustálý vývoj a optimalizace úsporných a ekologicky šetrných spalovacích motorů.