zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Marketéři věří v green marketing

28.06.2011
Obecné
Marketéři věří v green marketing

Většina českých manažerů dnes považuje "zelený marketing" za nezbytnost, a to i přesto, že podle jejich názoru český spotřebitel není ochoten za ekologický výrobek nebo službu připlatit. Vyplývá to z nového průzkumu komunikační agentury Mather Communications.

Eko pomáhá prodeji

Mather Communications prováděla průzkum v dubnu a květnu letošního roku, kdy oslovila 300 českých profesionálů odpovědných za marketing. Téměř polovina oslovených vnímá investice do green marketingu jako příležitost ke zlepšení své image.

"Dopad green marketingu na prodeje u nás zatím není tolik zřejmý, vliv na pozitivní vnímání značek je ale evidentní," komentuje výsledky výzkumu Ondřej Obluk, managing director Mather Communications.

Praxe je zatím jiná

Značka, která je budována převážně na "zelené bázi", má podle 55 % oslovených manažerů v Česku dostatečný potenciál úspěchu. "Opravdu silná značka podobného charakteru však v Česku podle průzkumu zatím chybí," konstatuje Obluk. Zelený marketing podle manažerů nejvíce vychází společnostem Ikea, ČEZ, Škoda Auto a Vodafone.

"Téměř polovina manažerů se shoduje na tom, že ekologická odpovědnost jejich společnosti přispívá k lepší image u klientů a obchodních partnerů," cituje výsledky výzkumu ředitel Mather Communications.

AUTOR: Lenka Tinková


Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
19
8. 2017
19-26.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
LTD Polana
21
8. 2017
21-25.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
Zahrada lesní MŠ Šárynka, Praha 6
MŽP ČR
22
8. 2017
22.8.2017 - Seminář, školení
Praha
SW CASEC
22
8. 2017
22.8.2017 - Seminář, školení
Mladá Boleslav
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí