Evropská komise zahájila v pondělí 17. října informační kampaň zaměřenou na
účinnější využívání zdrojů evropskými spotřebiteli, ale i podniky. Kampaň si
klade za cíl spotřebitele povzbudit k přemýšlení při koupi výrobků a jejich
dopadu na životní prostředí. Jejím cílem je rovněž zvýšit povědomí o potřebě
moudře a rozvážně využívat zdroje. Komise je toho názoru, že tato kampaň povede
k větší ochraně životního prostředí, šetření peněz a snižování firemních
nákladů. Komise k šíření této kampaně využívá především internet, na němž
zveřejnila krátký videoklip, spustila internetovou stránku a vytvořila stránku
na sociální síti Facebook. Tato celoevropská kampaň byla zahájena v Polsku a
bude pokračovat v České Republice, Maďarsku a ve Velké Británii. Komise
podotýká, že toto je velká příležitost pro evropské podniky, které tuto kampaň
mohou využít ve svůj prospěch. Především mohou zvýšením efektivity ušetřit své
náklady, ale také přijít s novými produkty a službami, jimiž zvýši svou
konkurenceschopnost a budou moci vytvořit nová pracovní místa. Stránky
internetové kampaně naleznete zde [http://www.generationawake.eu/].
Evropská komise zahájila v pondělí 17. října informační kampaň zaměřenou na účinnější využívání zdrojů evropskými spotřebiteli, ale i podniky. Kampaň si klade za cíl spotřebitele povzbudit k přemýšlení při koupi výrobků a jejich dopadu na životní prostředí. Jejím cílem je rovněž zvýšit povědomí o potřebě moudře a rozvážně využívat zdroje. Komise je toho názoru, že tato kampaň povede k větší ochraně životního prostředí, šetření peněz a snižování firemních nákladů. Komise k šíření této kampaně využívá především internet, na němž zveřejnila krátký videoklip, spustila internetovou stránku a vytvořila stránku na sociální síti Facebook. Tato celoevropská kampaň byla zahájena v Polsku a bude pokračovat v České Republice, Maďarsku a ve Velké Británii. Komise podotýká, že toto je velká příležitost pro evropské podniky, které tuto kampaň mohou využít ve svůj prospěch. Především mohou zvýšením efektivity ušetřit své náklady, ale také přijít s novými produkty a službami, jimiž zvýši svou konkurenceschopnost a budou moci vytvořit nová pracovní místa. Stránky internetové kampaně naleznete zde.