zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Krátce - různé

03.05.2012
Obecné
Krátce - různé

Novým tiskovým mluvčím Ministerstva životního prostředí se stal Matyáš Vitík, který byl dnem 1. května zároveň jmenován vedoucím tiskového oddělení ministerstva.
Na MŽP přichází z Hlavní kanceláře Občanské demokratické strany, kde zastával funkci zástupce tiskového mluvčího ODS. Předtím pracoval na tiskovém oddělení Ministerstva průmyslu a obchodu.
Vystudoval Mezinárodní obchod a Evropskou integraci na Vysoké škole ekonomické v Praze a Mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
Matyáš Vitík
vedoucí tiskového oddělení a tiskový mluvčí MŽP
Mobil: 606 111 060
Email: matyas.vitik@mzp.cz

Značka vlasové a tělové kosmetiky Garnier, kterou vyrábí francouzský kosmetický obr 'Oréal, obsadila za loňský rok 11. příčku v žebříčku top značek. Podle společnosti Admosphere investovala značka do reklamy v hrubých cenách 365 milionů korun, což je ve srovnání s rokem 2010 o 40 milionů korun více. V loňském roce uvedl L'Oréal pod značkou Garnier pánskou řadu vlasové kosmetiky Fructis Men - nejprve to byly pouze šampony a následně i další stylingové produkty pro muže, které se dočkaly masivní mediální podpory. V polovině loňského roku představil L'Oréal v souvislosti se značkou Garnier "zelenou strategii", v níž se po vzoru konkurenčních firem Unilever a Procter & Gamble zavázal do roku 2015 snížit emise skleníkových plynů, spotřebu vody a produkci odpadů ve výrobních podnicích o 50 % oproti roku 2005. Přírodní strategii představil v následující kampani na inovované produkty dámské vlasové kosmetiky značky Garnier Fructis. V souvislosti se &# 34;zelenou strategií" vytvořila značka v loni srpnu microsite www.pozelene.cz, na níž návštěvníkům rozdávala tipy na výlety do přírody. Na začátku letošního roku se věnovala komunikaci pleťových krémů proti vráskám s obsahem pro-retinolu.

Evropská komise požádala o vytvoření tzv. Road Map, tedy cestovní mapy k zefektivnění, zjednodušení a zrychlení čerpání finančních prostředků z Operačního programu Životní prostředí.
V současné době probíhá analýza a zpracování souboru metodických změn v programu. První balíček optimalizace bude zpracován k 1. květnu a bude obsahovat návrh Road Map a aktualizaci pracovních postupů. Všechny tyto kroky povedou k usnadnění administrace projektu pro žadatele a tím i ke zrychlení čerpání finančních prostředků z OPŽP.

Značka SodaStream zahájila kampaň Go Green, která jako téma akcentuje zdůrazňované benefity - ochranu životního prostředí skrze nižší spotřebu PET lahví a návrat ke kohoutkové vodě. Motto kampaně zní "SodaStream je lepší než recyklace". Kampaň odstartovala beseda s novináři a ekologickým odborníkem, následně navázala in-store kampaň ve vybraných obchodech, byla vytvořena speciální microsite a připraveny další internetové aktivity. Další aktivity vznikly ve spolupráci s firmou Veolia.

Outdoorová značka Alpine Pro přišla s novým konceptem svých prodejen. Design využívá horských motivů, snazší by měla být orientace v sortimentu značky, neboť nově jsou přehledněji označeny jednotlivé kolekce i typy produktů. Tvarově rozličné provedení přitom umožňuje vystavit více zboží než u starého konceptu s pravidelnými tvary. Protože mezi klíčové hodnoty značky patří pozitivní vztah k přírodě a ekologická odpovědnost, jsou všechny použité materiály ve vybavení obchodu buď recyklovatelné, anebo už přímo zrecyklované. Koncept proto dostal název Organic.

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
INISOFT s.r.o.
27
7. 2017
27.7.2017 - Seminář, školení
Olomouc, ibis Olomouc Centre
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí