Titul Cyklozaměstnavatel roku 2012 získala v Brně firma CB&I
Titul Cyklozaměstnavatel roku 2012 získala včera v Brně inženýrsko-dodavatelská
organizace CB&I s.r.o. Druhé místo obsadila firma ADOS, na třetím se umístila
firma ABB. Včera vpodvečer vyhlásila Nadace Partnerství na slavnostním vyhlášení
kampaně Do práce na kole také vítěze dalších soutěžních kategorií.
Nejkreativnějším týmem se stal cyklistický tým Divadla Polárka za svou povedenou
video stínohru Na kole donekonečna (a dál). Vítěze má i kategorie o nejlepší
návrh cykloopatření, kterým se stal návrh Zbyška Mráze z týmu Bystrcká legie na
zprůjezdnění náměstí Svobody po celý den.
"V zaměstnání máme možnost využívat sprchy, máme k dispozici stojany i firemní
kola," řekla Markéta Peterová z týmu CBI-stroj-Brno, který svého zaměstnavatele
ohodnotil nejlépe ze všech. "Na zlepšení podmínek pro cyklistiku ve městech se
nemusí podílet pouze město, které zajišťuje tu zásadní infrastrukturu. Své
zaměstnance na kolech můžou podpořit i sami zaměstnavatelé tím, že jim nabídnou
různé benefity, nebo alespoň dobré podmínky pro dojíždění do práce na kole,"
doplňuje ji koordinátor kampaně Jiří Jedlička z Nadace Partnerství.
Cenou pro vítěze v soutěži o návrh nejlepšího cykloopatření byl poukaz na
víkendový pobyt v zařízení Agropenzion u Háje s certifikací Cyklisté vítáni. Ten
si odnesl Zbyšek Mráz z týmu Bystrcká legie. "Bylo by fajn, kdyby se náměstí
Svobody otevřelo cyklistům po celý den. Jezdí tam jak auta, tak tramvaje a
nikomu to nedělá problém. Myslím, že cyklisté jsou problém ještě menší. Navíc
tohle řešení by radnici nic nestálo," vysvětluje Mráz. Vítězný návrh předá
náměstek primátora Robert Kotzian k projednání odboru dopravy města Brna.
V kategorii kreativityzvolila komise video Divadla Polárka. "Na natáčení videa
se podílel celý tým a jsme rádi, že se video líbilo komisi i všem ostatním,"
říká Jiří Skovajsa z týmu Divadla Polárka. Ocenění získali i nejpravidelnější
účastník, kterým se stal Martin Chyba z týmu Mordor se stoprocentnídojížďkou, a
nepravidelnější tým, Retroturbošrot z IBM s 98,4% cest absolvovaných v květnu do
práce na kole. Společenský podvečer s vyhlášením vítězů soutěže proběhl v areálu
U Trabanta u cyklostezky na Modřice a svou cenu si odneslo i dalších jedenáct
týmů, které vylosovali sponzoři společně se zástupci brněnského organizátora z
Nadace Partnerství.
"Větší radost než počet ujetých kilometrů nám dělá to, že stovky lidí přesedly z
automobilua začaly používat na cesty do práce kolo. V moderních metropolích
Evropy už auto není v módě, naopak kola jsou čím dál populárnější. Jsme rádi, že
trend dostihují už i další města v České republice," řekl manažer
celorepublikové kampaně Do práce na kole Vít Masare z iniciativy Auto*Mat.
Kampaň probíhala ve čtyřech městech České republiky- Praze, Brně, Liberci a
Pardubicích - a celkem se do ní zapojilo téměř 2500 účastníků v 829 týmech,
kteří dohromady během měsíce května najezdili vícenež 533 tisíc kilometrů. "To
znamená, že účastníci dohromady objeli třináctkrát zeměkouli, ušetřili 57 tun
oxidu uhličitého a uspořili dva a půl milionu korun za benzín, opotřebení aut a
poplatky," počítá Jiří Jedlička.
Titul Cyklozaměstnavatel roku 2012 získala včera v Brně inženýrsko-dodavatelská organizace CB&I s.r.o. Druhé místo obsadila firma ADOS, na třetím se umístila firma ABB. Včera vpodvečer vyhlásila Nadace Partnerství na slavnostním vyhlášení kampaně Do práce na kole také vítěze dalších soutěžních kategorií. Nejkreativnějším týmem se stal cyklistický tým Divadla Polárka za svou povedenou video stínohru Na kole donekonečna (a dál). Vítěze má i kategorie o nejlepší návrh cykloopatření, kterým se stal návrh Zbyška Mráze z týmu Bystrcká legie na zprůjezdnění náměstí Svobody po celý den.
"V zaměstnání máme možnost využívat sprchy, máme k dispozici stojany i firemní kola," řekla Markéta Peterová z týmu CBI-stroj-Brno, který svého zaměstnavatele ohodnotil nejlépe ze všech. "Na zlepšení podmínek pro cyklistiku ve městech se nemusí podílet pouze město, které zajišťuje tu zásadní infrastrukturu. Své zaměstnance na kolech můžou podpořit i sami zaměstnavatelé tím, že jim nabídnou různé benefity, nebo alespoň dobré podmínky pro dojíždění do práce na kole," doplňuje ji koordinátor kampaně Jiří Jedlička z Nadace Partnerství.
Cenou pro vítěze v soutěži o návrh nejlepšího cykloopatření byl poukaz na víkendový pobyt v zařízení Agropenzion u Háje s certifikací Cyklisté vítáni. Ten si odnesl Zbyšek Mráz z týmu Bystrcká legie. "Bylo by fajn, kdyby se náměstí Svobody otevřelo cyklistům po celý den. Jezdí tam jak auta, tak tramvaje a nikomu to nedělá problém. Myslím, že cyklisté jsou problém ještě menší. Navíc tohle řešení by radnici nic nestálo," vysvětluje Mráz. Vítězný návrh předá náměstek primátora Robert Kotzian k projednání odboru dopravy města Brna.
V kategorii kreativityzvolila komise video Divadla Polárka. "Na natáčení videa se podílel celý tým a jsme rádi, že se video líbilo komisi i všem ostatním," říká Jiří Skovajsa z týmu Divadla Polárka. Ocenění získali i nejpravidelnější účastník, kterým se stal Martin Chyba z týmu Mordor se stoprocentnídojížďkou, a nepravidelnější tým, Retroturbošrot z IBM s 98,4% cest absolvovaných v květnu do práce na kole. Společenský podvečer s vyhlášením vítězů soutěže proběhl v areálu U Trabanta u cyklostezky na Modřice a svou cenu si odneslo i dalších jedenáct týmů, které vylosovali sponzoři společně se zástupci brněnského organizátora z Nadace Partnerství.
"Větší radost než počet ujetých kilometrů nám dělá to, že stovky lidí přesedly z automobilua začaly používat na cesty do práce kolo. V moderních metropolích Evropy už auto není v módě, naopak kola jsou čím dál populárnější. Jsme rádi, že trend dostihují už i další města v České republice," řekl manažer celorepublikové kampaně Do práce na kole Vít Masare z iniciativy Auto*Mat.
Kampaň probíhala ve čtyřech městech České republiky- Praze, Brně, Liberci a Pardubicích - a celkem se do ní zapojilo téměř 2500 účastníků v 829 týmech, kteří dohromady během měsíce května najezdili vícenež 533 tisíc kilometrů. "To znamená, že účastníci dohromady objeli třináctkrát zeměkouli, ušetřili 57 tun oxidu uhličitého a uspořili dva a půl milionu korun za benzín, opotřebení aut a poplatky," počítá Jiří Jedlička.
Kontakt:
Jiří Jedlička, koordinátor kampaně v Brně, e-mail: dopracenakole@nap.cz, tel: 608 271 369
Martin Gillár, PR a komunikace kampaně v Brně: e-mail: martin.gillar@nap.cz, tel: 515 903 122
Více informací naleznete také na www.dopracenakole.net
Sdílet článek na sociálních sítích