Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Biopotraviny v hotelech

06.03.2011  |  56× přečteno      vytisknout článek

Každý už dnes ví, že biopotraviny jsou produkty ekologických zemědělců, kteří musejí dodržovat přísná pravidla šetrného hospodaření. Otázkou však zůstává, jak vhodně spotřebitele přesvědčit, že chtít tento druh potravin má opravdové výhody.

Víte, jaký je rozdíl mezi "bio", "eko" a "organickými" potravinami? Žádný. Pro produkty ekologického zemědělství jsou v evropském právu stanoveny různé názvy podle tradičního jazykového vývoje v dané zemi. V ČR se ustálil termín "biopotravina", v německy mluvících zemích je to "biolebensmittel" nebo "bioprodukt", v anglicky mluvících zase "organic product". Všechna označení jsou ukotvena v evropském právu a mohou se používat pouze na produkty kontrolovaného ekologického zemědělství.

Bio v hotelech a lázních

Mnoho ředitelů hotelů a lázní v současnosti reaguje na zájem o bioprodukty u svých klientů a začleňují je stále více do svých nabídek. Biopotraviny jsou obecně vnímány jako potraviny čisté, bez chemie, a tedy prospěšné zdraví, což ideálně zapadá do produktové nabídky wellness hotelnictví a lázeňství.

Největší skupinou zákazníků pro biopotraviny jsou přirozeně aktivní ženy. Proto je spojení bio s wellness a spa naprosto přirozené. Nejde jen o narychlo připravený přístup založený na tvrzení: "když oni, tak my také". Každý koncept by měl být jedinečný a vytvořený v souladu s konkrétní cílovou skupinou. "Že je spojení bio a wellness úspěšné, dokazuje řada hotelů a spa po celém světě, například The Green Spa Network v USA nebo Biohotels v Evropě," říká Tom Václavík, ředitel společnosti Green marketing.

Mlsat se dá i zdravě - a hlavně bio

Bioprodukty je možné v hotelu zapojit do nabídky zpočátku velmi nenápadně. Začít můžete např. u hotelových minibarů. Proč byste se klienta při rezervaci nemohli zeptat, zda si přeje standardní vybavení minibarů, či zda dává přednost alternativě bio. Ta se pak může skládat např. z výrobků Biopekárny Zemanka, která dodává slané krekry několika příchutí. Sladkou variantou pak může být tyčinka Maxi Nuta, neobsahující obilniny, ale ořechy a sušené ovoce, navíc vhodná i pro diabetiky. Tyto výživově hodnotné produkty se dají nabízet i v prostorách fitness a wellness.

ZDROJ: HOTEL&SPA MANAGEMENT


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist