Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Škoda 25 T - nová nízkopodlažní tramvaj z Plzně

26.03.2012  |  78× přečteno      vytisknout článek

Škoda 25 T - nová nízkopodlažní tramvaj z Plzně

Plně nízkopodlažní obousměrná tramvaj

Po svých úspěšných obousměrných typech tramvají pro Cagliari, Portland, Tacomu a Wroclaw přichází Škoda Transportation s novou moderní obousměrnou velkokapacitní nízkopodlažní tramvají typu 25 T. Tramvaj ŠKODA 25 T pro maďarský Miskolc je pětičlánková a vychází z osvědčených konstrukčních řešení použitých na zahraničních trzích.

Vozidlo je navrženo a vyráběno s ohledem na nízké provozní náklady, dlouhodobou životnost a vysokou provozní spolehlivost. Modulární konstrukce umožňuje demontáže větších skupin dílů, takže případné opravy jsou levnější, než dříve.

Moderní design nové tramvaje sleduje současné trendy, ale současně respektuje nejnovější evropskou bezpečnostní směrnici EN 15227. Tato crashová norma požaduje, aby skříň absorbovala takové množství deformační energie, aby při stanovených kolizních scénářích nebyli ohroženi cestující ani řidič.

Asynchronní trakční motory a mikroprocesorově řízené napěťové střídače s možností rekuperace výrazně snižují energetickou náročnost a náklady na údržbu. Elektrická výzbroj je uložena v lehce přístupných kompaktních kontejnerech na střeše vozidla. Skříně jednotlivých článků jsou vyráběny z dlouhodobě prověřených materiálů, zaručujících zvýšenou spolehlivost.

Nástupní hrana dveří ve výšce 330 mm nad temenem kolejnice umožňuje snadný nástup cestujících do vozidla. V prostorném interiéru je počítáno s dostatkem místa pro bicykly, dětské kočárky a osoby se sníženou pohyblivostí. Samozřejmý je volný průchod celou nízkopodlažní částí vozidla bez nutnosti překonávání výškových stupňů. K pohodlí cestujících navíc slouží přehledný informační systém.

Díky rozšířené 2650mm karoserii se tak maximální obsaditelnost nového modelu zvýšila na více než 300 pasažérů, jejichž komfort zajišťuje ve všech ročních období výkonná klimatizace.

Technické parametry:

  • Délka: 32 m
  • Šířka: 2650 mm
  • 100% nízkopodlažní
  • Výška vstupní hrany u dveří 330 mm od temene kolejnice
  • Obousměrná
  • Klimatizace salonu pro cestující i řidiče
  • Pětičlánková
  • Dva trakční podvozky, jeden běžný
  • Místo pro 56 sedících

Fotografie na:http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/tramvaj-25-t-miskolc/

ZDROJ:www.skoda.cz


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist