Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Kofola si Toyotu nevybrala náhodou

18.08.2009  |  137× přečteno      vytisknout článek

Kofola si Toyotu nevybrala náhodou

Co mají společného Toyota a balená voda značky Rajec? Příroda a péče o vozový park je spojuje!

"Toyota myslí na životní prostředí stejně jako pramenité vody Rajec." Tato formulka pročesává v tiskové inzerci Toyoty na nový Yaris 009 text o spotřebě a emisích CO2 a o možnostech financování vozu. V levém dolním rohu inzerátu se pak tísní logo, lahev a webová stránka Rajce. Teprve na webu Rajce ale lze dohledat vysvětlení - od 24. srpna bude spuštěna spotřebitelská soutěž s Rajcem o hlavní cenu Toyotu Yaris 009. "Naše současné modely se vyznačují jedněmi z nejnižších emisí CO2 na trhu a navíc v tomto případě vnímáme shodu v našich cílových skupinách. Proto je toto marketingové spojení pro nás zcela přirozené," vysvětluje Tomáš Vaněk, PR manažer Toyoty Motor Czech. Martin Klofanda, PR manažer Kofoly Holding, v jejímž portfoliu jsou vody Rajec, přizvukuje: "Positioning značky Toyota... se nám líbí a je velmi blízko positioningu značky Rajec, patentováno přírodou." Už se ale zcela neshodnou na tom, jak spolupráce vlastně začala. "Jedná se o ryze marketingovou spolupráci. Toyota poskytuje plnění právě ve formě prezentace produktu v inzerci, dále Rajec propagujeme na svých prodejních místech. Rajec naopak pořádá soutěž o náš vůz Toyota Yaris," říká Tomáš Vaněk. "S Toyotou spolupracujeme nejenom v marketingové oblasti, ale Toyota je především dodavatelem osobních vozů pro celou skupinu Kofola," popisuje Martin Klofanda a dodává: "Toyotu jsme vybrali na základě výběrového řízení. Jedním z aspektů pro výběr byla i potenciální marketingová spolupráce, která má konkrétní podobu právě v akcích, jako je crosspromo s Rajcem."

Kampaň k soutěži Rajce běží v printu a jako tag-on v TV. Minulý rok Rajec soutěžil o model Auris. Toyota spustila kampaň propagující Yaris ve verzi 009 v TV a tisku počátkem srpna, od září poběží i v OOH.

AUTOR: Jitka Němečková


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist