Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Peugeot - hybrid do terénu

24.09.2011  |  24× přečteno      vytisknout článek

Peugeot - hybrid do terénu

Peugeot se s modelem 508 RXH rozhodl vstoupit do nabitého segmentu luxusních "allroadů" a dle ohlasu na frankfurtském výstavišti má pro to všechny předpoklady. Jeho vzhled ho řadí do světa luxusních << all road >> vozů. Vedle zvýšené a rozšířené karoserie se tento automobil odlišuje i svou neobvyklou světelnou identitou. LED světla,  mají podobu 3 drápů, které se horizontálně táhnou od otvoru sání motoru, jehož vzhled tím získává na osobitosti.  Model 508 RXH peugeotje nabízen pouze v  jedné úrovni výbavy, která zahrnuje například bezklíčový přístup do vozu a nastartování motoru, elektricky ovládaná přední sedadla, head-up displej, hliníková 18´´ kola , prosklenou panoramatickou střechu, zatmavená vrstvená skla s akustickou úpravou v bočních oknech,  elektrickou automatickou parkovací brzdu, nový telematický systém, sestavu hi-fi JBL se středovým kanálem nebo audio a navigační systém.

Peugeot 508 RXH vystačí díky 100% elektrického režimu, který je ideální pro jízdu v městském provozu, s kombinovanou spotřebou paliva 4,2 l/100 km s emisemi pod 109 g/km CO2,  

ZAVAZADLOVÝ PROSTOR

Objem zavazadlového prostoru vozu 508 RXH je 423 l pod kryt (400 dmmetodou VDA 210). Díky svému pravidelnému tvaru, víku s pohonem i prostoru pod podlahou (11 litrů) je zavazadlový prostor snadno přístupný a dobře využitelný.

JÍZDNÍ VLASTNOSTI 

Z pohledu výkonnosti může ve fázích zrychlení model 508 RXH využívat vzájemně se doplňujících výkonů spalovacího a elektrického motoru a dosáhnout tak okamžitého navýšení výkonu (funkce << boost >> ve sportovním režimu). Maximální kombinovaný výkon tedy může být až 147 kW (200 k): k výkonu motoru 2.0 HDi FAP 120 kW (163 k) se přidává maximální nárazový výkon elektrického motoru (27 kW, tedy 37 k). Točivý moment přenášený dieselovým motorem na přední nápravu je 300 Nm, elektrický motor dodává na zadní nápravu 200 Nm. Maximální kumulovaná hodnota při nízké rychlosti je 450 Nm, což řidiči dává jistotu spolehlivé mobility za všech okolností, tedy i na sněhu nebo na nezpevněných cestách, a odpovídá to požadavkům na terénní schopnosti, které zákazníci od breaku typu "all road" očekávají.   

ZDROJ: www.veciautomobilove.cz


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist