Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Krátký přehled plynových autobusů a elektrobusu SOR Libchavy

10.10.2011  |  35× přečteno      vytisknout článek

Krátký přehled plynových autobusů a elektrobusu SOR Libchavy

Městský nízkopodlažní autobus SOR BNG 12 je dvounápravový čtyřdveřový (třídveřový) autobus délky 11 790 mm, určený pro hromadnou přepravu osob na kratší vzdálenosti v městském provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek a invalidní vozík pro přepravu tělesně postižených osob. Autobus je vybaven zařízením pro bezbariérový nástup a výstup, jeho celková přepravní kapacita je 102 osob. Standardně je vybaven automatickou převodovkou Allison s integrovaným retardérem nebo šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF, alternativně v dvoudveřovém provedení jako nízkopodlažní příměstský autobus se šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF. Použitý motor je značky Cummins CGe 280 o výkonu 209 kW s emisní normou EURO V.

Městský celonízkopodlažní autobus SOR NBG 12 je dvounápravový čtyřdvéřový autobus délky 12 180 mm s plynovým pohonem, který je určen pro hromadnou přepravu osob městském provozu.Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek a invalidní vozík pro přepravu tělesně postižených osob. Autobus je vybaven zařízením pro bezbariérový nástup a výstup, jeho celková přepravní kapacita je 92 osob. Standardně je vybaven automatickou převodovkou Allison s integrovaným retardérem nebo šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW s emisní normou EURO V.

Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus délky 11 790 m určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus má celkovou přepravní kapacitu 83 osob. Je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW s emisní normou EURO V.

Ohlédnutí za ročním provozem elektrobusu SOR:http://sor.cz/upload/SCAN6512_000.pdf

Foto na:http://sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-bng-12

           http://sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nbg-12

ZDROJ: SOR Libchavy


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist