Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Philips EcoVision IV: Do 5 let bude prodej ekologických výrobků tvořit 30 pct. celkových tržeb

08.10.2007  |  127× přečteno      vytisknout článek

Philips EcoVision IV: Do 5 let bude prodej ekologických výrobků tvořit 30 pct. celkových tržeb PRAHA (WR) - Společnost Royal Philips Electronics oznámila, že do roku 2012 chce dosáhnout 30procentního podílu celkových tržeb na takzvaných výrobcích Green Flagship (ekologicky šetrných výrobcích). V roce 2006 tvořila tato skupina výrobků 15 procent celkových tržeb. Závazek je součástí nového programu EcoVision IV společnosti Philips, který se zaměřuje na snížení spotřeby energie u výrobků a zařízení.

Cílem čtvrtého programu EcoVision společnosti Philips je v příštích pěti letech rovněž zvýšit energetickou výkonnost vlastních činností o 25 procent. Společnost rovněž hodlá zdvojnásobit investice do takzvaných zelených inovací (Green Innovations) na jednu miliardu eur. Tyto cíle mimo jiné znamenají, že do konce roku 2008 budou všechny kanceláře společnosti vybaveny energeticky úspornými osvětlovacími systémy a při výrobě a distribuci se dosáhne dalšího snížení skleníkových emisí. Navíc společnost vyzývá své zaměstnance, aby na svém pracovišti brali ohled na životní prostředí každý den.

Green Flagship Products musejí prokázat výrazně lepší ekologické parametry než jejich předchůdci či nejbližší komerční konkurenční výrobky z hlediska spotřeby energie, balení, obsahu nebezpečných látek, hmotnosti či možnosti recyklace a likvidace a spolehlivosti po dobu životnosti. Philips celkem na trh dodává více než 160 výrobků, které tato kritéria splňují. Na českém trhu jsou z kategorie Green Flagship Products k dostání zejména výrobky z oblasti osvětlovacích systémů – v současné době nabízí Philips více než 30 typů produktů šetrných k životnímu prostředí. Tři nové výrobky Green Flagship dodává na trh rovněž z oblasti spotřební elektroniky. Výrobky řady Green Flagship Products, které Philips prodává na českém trhu, rovněž reagují na požadavky evropské legislativy omezující používání nebezpečných látek a výrazným způsobem snižují obsah rtuti. Green Flaghsip Products nabízejí delší životnost, což umožňuje snížit objem odpadu a náklady na údržbu a likvidaci zdrojů.

Energeticky účinné produkty a světelná řešení přinášejí nižší náklady na elektrickou energii a zároveň snižují objem emisí skleníkových plynů v souladu s legislativou o spotřebičích energie EuP. V oblasti spotřební elektroniky se Philips věnuje například skryté spotřebě energie u televizorů ve stand-by režimu. Cílem společnosti je snížit spotřebu energie jejích televizorů v pohotovostním režimu pod hranici 0,2 wattů u modelů pro rok 2008. Předmětem zájmu Philips je i energie spotřebovávaná zapnutým televizorem, zejména v případě LCD televizorů se senzory světla.

"Věříme, že velká změna začíná u malých, a že každý z nás by měl využít své možnosti a přispět k záchraně naší planety. Ba co víc, jsme přesvědčeni, že ty společnosti, které kombinují zásady hospodářského růstu a ekologického dozoru, v budoucnosti zvítězí a budou moci nabídnout dlouhodobý prospěch," uvedl Gerard Kleisterlee, prezident a generální ředitel společnosti Philips.

Barbara Kux, členka manažerské komise skupiny a předsedkyně rady udržitelnosti, uvedla: "Chceme být společností, která nabízí řešení tak složitých problémů, jako je udržitelný rozvoj. Někdy budou tato řešení jednoduchá, někdy budou vyžadovat komplexnější přístup. Jedno je však jisté – náš ekologický dozor a snaha o energeticky úsporné inovace budou hlavními znaky našeho vývoje v následujících letech a budou vytvářet hodnoty jak pro naši planetu, tak pro naši společnost."

Kromě poskytování řešení energeticky úsporného osvětlení má společnost Philips portfolio ekologických výrobků, které zahrnuje zdravotnické vybavení, spotřební elektroniku i zboží pro domácnost a osobní péči. Kampaň společnosti Philips na adrese www.asimpleswitch.com informuje širokou veřejnost o tom, že řešení energetické kontroly mohou být jednoduchá a snadno realizovatelná. Od spuštění kampaně na začátku letošního července se návštěvníci webových stránek zavázali vyměnit více než 3,3 milionu žárovek za energeticky úsporné alternativy.

Vydavatel: Webreporter.cz, Česká informační agentura, s.r.o.


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist