Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

ČEZ neustává v inovacích na korporátním webu

06.11.2008  |  133× přečteno      vytisknout článek

ČEZ neustává v inovacích na korporátním webu

Praha, 5. listopadu 2008 – Rozšíření rádce „Co dělat, když…“ nebo vylepšení internetové samoobsluhy – to jsou jen některé z připravovaných změn na korporátním webu společnosti ČEZ (www.cez.cz), vítěze letošního ročníku soutěže WebTop100 o nejlepší firemní internetovou prezentaci.

Webové stránky společnosti ČEZ se v uplynulém týdnu staly vítězem sedmého ročníku soutěže WebTop100 srovnávající kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Současně internetová prezentace ČEZ dominovala také oborovému žebříčku v kategorii Energetika, kde pokořila mj. stránky konkurentů jako je Pražská energetika.

„Výborné umístění v letošní soutěži WebTop100 je především oceněním týmové práce na novém webu. Proto chci poděkovat všem svým kolegům ze Skupiny ČEZ a také našim dodavatelům, kteří se na našem projektu podílejí,“ řekl Pavel Foršt, projektový manažer webu z oddělení Marketingu ČEZ Prodej. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital.

Moderní a výrazně přehlednější podoba stránek je v ostrém provozu od září loňského roku. Od svého spuštění přilákala více než 1,3 milionu unikátních uživatelů, v průměru 108 tisíc návštěvníků měsíčně. Podle statistik společnosti Gemius návštěvníci stráví na webu v průměru 8 minut a zhruba 13 % jich přistupuje na stránky ČEZ ze zahraničí.

Také do budoucna se internetové stránky www.cez.cz chtějí držet zásad, které se setkaly s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti - větší přehlednost, poradenský servis pro spotřebitele a rozšířený interaktivní obsah. Mezi konkrétní novinky právě zaváděné nebo plánované v nejbližší budoucnosti patří např. možnost sjednat si schůzku na Zákaznickém centru, vylepšení internetové samoobsluhy (tzv. Virtuální obchodní kancelář) nebo rozšiřování témat rádce „Co dělat, když...“. V PR oblasti dojde na záznamy z tiskových konferencí, flashové modely z energetické oblasti, novou podobu sekce Vzdělávání určené pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku. Paralelně pokračuje společnost ČEZ v budování multijazyčného konceptu svých stránek. Rodina jednotně designovaných webů postupně vzniká ve všech zemích, kde Skupina ČEZ působí.

 

Martin Schreier
manažer komunikace ČEZ


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
Ekologický oskar
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist