NASA oficiálně oznámila objev nového druhu nukleární energie

25.02.2012  |  245× přečteno      vytisknout článek

NASA oficiálně oznámila objev nového druhu nukleární energie

Od té doby, kdy Andrea Rossi předvedl svoji jedno-megawattovou elektrárnu E-Cat, uběhlo již několik měsíců. Funkčnost technologie a její existenci oficiálně potvrdila NASA 12.1.2012, přičemž již 2 další nezávislé týmy dokázaly studenou fúzi replikovat.

Tato nová forma nukleární energie se uvolňuje přidáváním neutronů. Když se přidá dostatečné množství neutronů, jádro se spontánně rozpadne na jiné jádro stejné hmotnosti, ale příslušející jinému prvku. Nový prvek je čistší než tradiční jaderná paliva a může se vyrábět ze surových materiálů jako například nikl, uhlík a vodík. Bylo experimentálně ověřeno, že touto metodou lze získat značné množství energie, ekologicky, bez nebezpečného ionizujícího záření a radioaktivních odpadů. Nová forma energie je výkonná, schopná podporovat různé druhy systémů transportem počínaje a infrastrukturou konče.

NASA potvrdila nízkoenergetickou atomovou reakci (LENR - studená fúze)