Další šance pro zájemce o studium na VŠ

04.08.2005  |  zdroj: EKONOM  |  125× přečteno      vytisknout článek

Další šance pro zájemce o studium na VŠ Čerství absolventi středních škol a další zájemci o studium na vysoké škole, kterým se nepodařilo projít sítem přijímacího řízení, mají stále ještě šanci stát se studenty Univerzity Palackého v Olomouci. Škola nemá naplněnou kapacitu některých oborů a vyhlašuje proto druhé kolo přijímacích zkoušek. Zájemci se mohou podle kancléře univerzity Tomáše Hrbka přihlásit na dvě ze sedmi fakult, které mají ještě volná místa. "Druhé kolo přijímacích zkoušek vyhlašují děkani přírodovědecké a cyrilometodějské teologické fakulty. Neúspěšní zájemci o studium na jiných fakultách musejí rok počkat, pokud neuspějí s odvoláním," říká kancléř. Přírodovědecká fakulta nabízí zájemcům volná místa na oborech matematika, deskriptivní geometrie, chemie, aplikovaná chemie, fyzika, biofyzika, geologie a ochrana životního prostředí, optika nebo výpočetní technika. "Zájemci mohou podávat přihlášky až do 15. srpna. Druhé kolo přijímacího řízení začne 5. září," doplnil Hrbek. Bližš í informace týkající se studijních programů i informace ohledně přihlášek či poplatku mohou zájemci nalézt na internetových stránkách UP.