Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Nejnovější trend: nehlučná řešení

14.05.2008  |  zdroj: HN  |  123× přečteno      vytisknout článek

Nejnovější trend: nehlučná řešení Firmy v oboru si uvědomily důležitost vyvážení výhod plynoucích z dodávek v nočních nebo časných ranních hodinách s ochranou kvality života lidí žijících v okolí obchodů a skladů. Mnoho možností, jak zajistit tiché dodávky ale není k dispozici.

Jednu z výjimek představuje nový paletový vozík Lifter Silent s tichým provozem od společnosti BT. Je příkladem nové generace manipulační techniky s tichým provozem, a tím i šetrným přístupem k lidem žijícím v okolí různých prodejen a provozoven. Při zásobování nákupních center zabrání negativním reakcím občanů, na prodejní ploše odstraňuje obtěžující hluk.

POHODLNÉ A PRAKTICKÉ TICHO

Vozík je zkonstruován tak, aby hluk vzniklý při manipulaci s nákladem nepřekročil úroveň 60 dB. Tato hodnota je potvrzena i certifikátem nizozemského programu PIEK, který bude brzy platný v celé Evropě (www.piek.nl).

Tichý provoz je docílen gumovým řídicím kolem z vysoce kvalitní gumy, nebo vidlicovými koly vyrobenými ze speciálního materiálu Powerthane. Použitím speciálních materiálů tlumících otřesy na rámu byl redukován hluk způsobený vibracemi, nastavitelné gumové čepy na koncích táhel ještě více omezují drnčení při plně spuštěných vidlicích.

Vozík BT Lifter Silent je stejně robustní a pevný jako ostatní paletové vozíky BT. Snadno se ovládá, snadno se u něho provádí údržba a deklarovaná dlouhá životnost je potvrzena doživotní zárukou na rám a pětiletou zárukou na hydraulickou jednotku a tažnou tyč.

Na přání je možné obdobně upravit i elektrické nízkozdvižné vozíky BT Orion.

ZNAČNÉ KONEČNÉ ÚSPORY

Produkty tohoto typu umožňují celé společnosti i firmám těžit z výhod distribuce a zásobování mimo tradiční pracovní dobu. Výzkumy v Nizozemsku ukázaly, že večerní a noční distribuce zboží zkracuje přepravní dobu až o 50 % a vede k nižším emisím škodlivých látek do ovzduší a zásadním úsporám paliva a mzdových nákladů. Přesun části přepravy do večerních a nočních hodin snižuje počet vozidel na silnicích v době dopravních špiček a činí provoz bezpečnějším a přehlednějším nejen pro řidiče, ale i pro chodce a cyklisty.

AUTOR: Jindřich Přívora

je trade marketing managerem společnosti BT Česká republika


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist