Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Otravný banner demonstroval výhody protihlukových oken

12.04.2010  |  112× přečteno      vytisknout článek

Otravný banner demonstroval výhody protihlukových oken

Interaktivní banner pomohl německému výrobci oken zdvojnásobit návštěvnost stránek a podstatně zvýšit poptávku po jeho produktech.

Zadání

Společnost Bechtold je zavedený výrobce oken v Německu. Úkolem on-line kampaně bylo zvýšit povědomí o značce mezi architekty, designéry, stavaři a současnými i potenciálními majiteli domů a představit jim protihluková okna značky Bechtold. To vše při zachování minimálních nákladů.

Řešení

Převážná většina pop-up oken je otravná a uživatelé je rychle zavírají. Právě na to sázela v kampani agentura Publicis Frankfurt a umístila reklamní banner značky Bechtold do mimořádně obtěžujícího pop-up okna.

Jakmile se okno na některém ze serverů o bydlení a architektuře objevilo, začal v něm velmi nepříjemně zpívat a hrát lokálně známý kytarista Crazy Chong. Cílem bylo, aby návštěvník stránky ochotně klikl na tlačítko pro zavření reklamního okna.

Pokud tak učinil, okno se opravdu zavřelo, a to doslova: namísto standardní akce, kterou je zmizení pop-up okna, sledoval uživatel, jak je hudebník "zavírán" za zvukotěsným oknem Bechtold. Následně se v banneru objevil odkaz na web značky Bechtold.

Protihlukové okno bylo možné opakovaně otevírat a zavírat, pokud to uživatele přestalo bavit, mohl samozřejmě pop-up okno zavřít úplně.

Podívejte se na krátké video, jak banner fungoval:

Výsledek

V průběhu kampaně vzrostla návštěvnost webu značky Bechtold dvojnásobně a co je ještě důležitější, množství objednávek se zvýšilo o 39 %.


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist