Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Vstupte bez klepání. Lesy České republiky.

03.11.2004  |  125× přečteno      vytisknout článek

Vstupte bez klepání. Lesy České republiky.

Není to tak dávno, co na všech třech českých televizích (myslím tím ty velké – ČT, Novu a Primu) běžela reklama na Lesy České republiky. Teď jsem na ni narazil na internetu. Banner na zpravodajském serveru Lidovky mě úpěnlivě zve na návštěvu: „Vstupte bez klepání!“ Znovu jsem se musel v duchu ptát, k čemu vlastně tahle reklama je?

Proč si státní podnik Lesy České republiky platí drahou kampaň v televizích, kde jeden reklamní spot přijde na stovky tisíc korun a proč zve návštěvníky internetu do lesa „bez klepání“, když každého normálně uvažujícího jedince by ani nenapadlo klepat někde u hájovny a ptát se, jestli může zajít na houby? Ať přemítám jak chci, nenapadá mě jiné logické vysvětlení, než že státní podnik Lesy ČR potřebuje vyčerpat rozpočet v kolonce propagace.

I kliknul jsem na banner a ocitl se na oficiálních internetových stránkách firmy. V části věnované tiskovým zprávám jsem narazil na informaci z letošního března o výběrovém řízení na reklamní agenturu, která by měla po dobu jednoho roku „dodávat služby v oblasti komunikace státního podniku Lesy ČR s veřejností s možností jejího každoročního prodloužení po dobu maximálně pěti let“.

Zpráva dále uvádí, že podnik vyzval k účasti v řízení renomované agentury Leo Burnettt, Mark BBDO, Young & Rubicam, ArkAdiA, Dorland, PEACOCK, AVANT Bozell a Remmark. Výběrové řízení mělo být dvoukolové, do druhého kola měly postoupit tři agentury. Ať jsem se snažil sebevíc, další informaci o konkurzu jsem už na stránkách Lesů ČR nenašel. Ale zřejmě už nějak dopadl, když se na internetu objevila nová reklamní kampaň.

V podstatě je to skvělý džob. Státní podnik bude mít vždycky peníze, kolonka určená „komunikaci s veřejností“ taky nezmizí. A že by ta komunikace mohla probíhat jinak než televizní reklamou na bezplatnou procházku v lese? Na co by ale pak ty agentury byly, že?

 

http://www.reflex.cz


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist