Čtvrtek, 25. dubna 2024

Greenpeace se obrací na Amazon nebo Twitter

Greenpeace se obrací na Amazon nebo Twitter

Americká pobočka světové neziskové organizace Greenpeace natočila reklamní spot pro YouTube, ve kterém se obrací na internetové giganty jako Amazon nebo Twitter, aby pro svou práci využívali především obnovitelné zdroje. Do třicetivteřinového spotu obsadil Greenpeace amerického zpěváka a komediálního herce Reggieho Wattse.

Hlavním sloganem je heslo "Všichni čerpáme z výhod zeleného internetu" ("We all benefit from a green powered internet"). Kampaň vede uživatele na web organizace, kde mohou podepsat petici za "zelenější internet".

Kampaň, která využije i inzerci na sociálních sítích, připravila agentura Via Agency.

Zdroj:Marketing & Media
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů