Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Komunikační strategie MŽP na rok 2003

17.01.2003  |  123× přečteno      vytisknout článek

Komunikační strategie MŽP na rok 2003 Ministerstvo životního prostředí připravilo na rok 2003 Komunikační strategii před vstupem ČR do EU za resort životního prostředí v úzké spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí. MŽP chce v rámci své komunikační strategie informovat občany rovnoměrně o výhodách i nevýhodách vstupu naší republiky do EU v oblasti životního prostředí. Informace kampaně mají být objektivní, lze prezentovat rozdílné názory politiků, odborníků i široké veřejnosti, nebude však poskytnut prostor pro cílenou negativní propagaci. V současnosti již je znám termín referenda, to bude vypsáno na dny 15. – 16. června 2003. MŽP se proto v 1. pololetí zaměří na intenzivní komunikační kampaň, jejímž cílem bude informovat a vtáhnout do hlasování co nejvíce občanů. Ministr životního prostředí RNDr. Libor Ambrozek zahájí kampaň MŽP v pátek 31. ledna 2003 tiskovou konferencí v budově MŽP, další jeho tiskové konference pak budou následovat po 14 dnech až do poloviny června 2003 a budou vždy zaměřeny na jednou oblast životního prostředí (Ekologické podnikání – Dobrovolné nástroje, Ochrana ovzduší, Ochrana přírody a krajiny, Odpady, Obaly, Environmentální rizika, Ochrana vod, Obnovitelné zdroje, Předvstupní fondy [1]). Vedle toho ministr Ambrozek navštíví během následujících měsíců každý region v ČR a zde také bude občany objektivně informovat o výhodách a nevýhodách vstupu ČR do EU. Ministrovy výjezdy začínají už 20. ledna 2003 návštěvou Zlína. Média budou o všech výjezdech pravidelně informována. Od začátku února 2003 bude přitom informační kampaň MŽP věnována každých 14 dní jednomu z výše uvedených témat. Informační kampaň bude zaměřena především na širokou veřejnost, ale také na konkrétní skupiny obyvatel (senioři, ženy v domácnosti), které mají buď ztížený přístup k informacím nebo nechtějí či nemohou informace vyhledávat aktivně. Do konce ledna 2003 připraví MŽP sadu letáků s objektivními a sdělnými informacemi pro jednotlivé cílové skupiny i pro širokou veřejnost. Začátkem února a pak průběžně v dalších měsících budou tyto letáky vycházet a budou šířeny především do jednotlivých regionů České republiky. Eva Veverková Tiskové oddělení MŽP [1] Seznam témat informační kampaně MŽP: 1. Ekologické podnikání – Dobrovolné nástroje 2. Ochrana ovzduší 3. Ochrana přírody a krajiny 4. Ochrana vod 5. Obnovitelné zdroje energie 6. Předvstupní fondy EU a Strukturální fondy EU 7. Odpady 8. Obaly 9. Vstup ČR do EU a životní prostředí


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist