Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Informační kampaň MŽP před referendem o vstupu ČR do EU

04.02.2003  |  125× přečteno      vytisknout článek

Informační kampaň MŽP před referendem o vstupu ČR do EU MŽP připravilo na rok 2003 Komunikační strategii před vstupem ČR do EU pro oblast životního prostředí v úzké spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí. Hlavní směry Komunikační strategie MZV přitom vycházejí z programu vlády ČR, která označuje za jednu z hlavních priorit dokončení přípravy na vstup do EU. Intenzivní komunikační kampaň resortu zahájil ministr životního prostředí Libor Ambrozek tiskovou konferencí. Intenzivní informační kampaň V intenzivní komunikační kampani bude MŽP ve spolupráci se svými podřízenými organizacemi a územními odbory informovat občany o výhodách i nevýhodách, které pro ně z našeho vstupu do EU v environmentální oblasti vyplynou. Ministr životního prostředí Libor Ambrozek zahajuje tuto kampaň dnes tiskovou konferencí, další tiskové konference pak budou následovat ve čtrnáctidenních intervalech až do poloviny června 2003. Zaměřeny budou vždy na jednou oblast životního prostředí (Ekologické podnikání – Dobrovolné nástroje, Ochrana ovzduší, Ochrana přírody a krajiny, Odpady, Obaly, Environmentální rizika, Ochrana vod, Obnovitelné zdroje energie, Předvstupní fondy). Tato témata bude MŽP aktivně nabízet médiím, vydá také sérii informačních letáků. Doufá, že témata vyvolají veřejnou diskusi, která povede k další informovanosti občanů. Vedle toho ministr Ambrozek navštíví během následujících měsíců každý region v ČR a zde také bude občany informovat o výhodách a nevýhodách vstupu do EU. Ministrovy výjezdy začaly dne 20. ledna 2003 návštěvou Zlína, pokračovaly 27. ledna 2003 návštěvou Boskovic. Média budou o dalších výjezdech pravidelně informována.. Celou informační kampaň chce MŽP zakončit vydáním jakéhosi „evropského environmentálního desatera“, tedy plakátu se stručným výčtem informací, určeným široké veřejnosti. Také tento materiál vydá ve spolupráci s MZV a bude vystaven především v městské hromadné dopravě větších měst. Do informační kampaně MŽP se také aktivně zapojí další resortní organizace – Státní fond životního prostředí, Agentura ochrany přírody a krajiny, Správa chráněných krajinných oblastí ČR, správy všech čtyř českých národních parků a další. Zdroj: MŽP


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist