Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Albert a Hypernova zavádí ekologicky šetrná zařízení

16.12.2007  |  128× přečteno      vytisknout článek

Albert a Hypernova zavádí ekologicky šetrná zařízení Maloobchodní síť prodejen Albert/Hypernova byla v kampani Nehrajme si s PVC, kterou pořádá ekologické sdružení Arnika, oceněna za ekologicky zodpovědné chování vůči veřejnosti. V prodejnách zavádí úsporná zařízení a postupně nahrazuje PVC obaly jinými balicími materiály. V budoucnu dojde i k podpoře třídění odpadu.

Ekologické sdružení Arnika nejvíce ocenilo upouštění od používání PVC jako obalového materiálu. Prodejny Albert a Hypernova k balení červeného masa nahradily v podstatě veškeré obaly z PVC za alternativní materiály. „Ve spolupráci s Arnikou se nám podařilo nahradit PVC polyethylenovou fólií na balení červeného masa vlastní značky AH Quality na podzim loňského roku,“ říká Libor Kytýr, ředitel komunikace prodejen Albert a Hypernova.

„V současnosti již vyměňujeme chladicí zařízení a osvětlení prodejen za úspornější alternativy. V budoucnu plánujeme také třídění odpadu,“ pokračuje Kytýr. Zákazníci prodejen Albert a Hypernova také mohou v obou sítích prodejen využívat zpětného odběru článkových baterií.

Ochrana životního prostředí je jedním z pilířů sociální odpovědnosti maloobchodní sítě Albert/Hypernova v České republice. „Jako jeden z největších maloobchodníků v České republice si uvědomujeme svůj díl odpovědnosti vůči životnímu prostředí,“ uzavírá Kytýr. Od září letošního roku jsou v prodejnách Albert k dostání ekologické papírové tašky, které přispívají k ochraně životního prostředí.

Prodejny Albert a Hypernova získaly uznání zejména za ekologický přístup ke svým zákazníkům. „Máme radost, že alespoň některé obchodní řetězce již pracují na konkrétních opatřeních, jak svůj přístup k životnímu prostředí zlepšit,“ říká autorka ankety Miroslava Jopková, která ve sdružení Arnika má na starosti kampaň Nehrajme si s PVC.

Kampaň Nehrajme si s PVC proběhla mezi 11 společnostmi provozujícími na území ČR síť obchodních řetězců s potravinami.

http://www.marketingovenoviny.cz


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist