Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Krátce - různé

19.05.2008  |  123× přečteno      vytisknout článek

Krátce - různé

Podnikoví manažeři se musejí připravit na to, že budou pod pečlivější kontrolou finančních analytiků pokaždé, když budou žádat o úvěry. Nejde o obvyklá "tvrdá" data, ale o takzvané "měkké faktory", které by měly vypovídat o tom, jak podniky sledují cíle udržitelnosti. Ať už jde o ochranu životního prostředí, sociální standardy či to, čemu se říká společenská odpovědnost firem.
Jde o takzvané Key Performance Indicators, které finančníkům, analytikům a investorům umožní podrobnější hlubší vhled do strategií firem právě s ohledem na potřebu "trvalé udržitelnosti" a odkrýt případné diference mezi tím, co podniky v tomto směru slibují a skutečně dělají.
"Dobré je, že katalog otázek, na které by měly firmy pravidelně odpovídat ve svých zprávách, se podařilo shrnout na snesitelnou míru a vytváří i základnu pro poměřování výsledků," říká Ralf Frank z Německého svazu pro finanční analýzy a správu majetku.

Firmy jako Olma nebo Delta pekárny uvažují o vstupu na trh s biopotravinami, zjistil průzkum ekologické organizace Hnutí Duha. Motivuje je mimo jiné snaha o vylepšení svého image.

Sněženky, prvosenky jarní, bledule. Takoví jsou nejčastější zástupci jarní květeny v Labských pískovcích a na území národního parku České Švýcarsko. Právě v těchto dnech se ochránci přírody zaměřují na detailní mapování četnosti výskytu v jednotlivých chráněných lokalitách. „Tenhle monitoring nám pomůže doplnit a rozšířit potřebné údaje k dřívějším poznatkům. Bohužel, v některých případech zjišťujeme, že z určitých místech dříve se hojně vyskytující druhy ubývají,“ poznamenal botanik děčínské správy Labských pískovců Petr Bauer. V případě chráněné krajinné oblasti jde zejména o úbytek známých petrklíčů. Mizí i z luk, kde dříve tvořily rozsáhlejší žluté koberce.

Výrobce kosmetiky Beiersdorf poprvé využil nabídku speciální reklamy n-tv. Beiersdorf využívá individuálních zvláštních reklamních forem pro produkt pro muže DNAge například na televizní burze. Další cestou pro Niveu jsou in-home média GreenHanger, tedy ekologické ramínko na oděvy z kartonu, na kterých partnerské čistírny vrací vyčištěné oděvy zákazníkům. Celkem 520 tisíc ramínek s motivy Nivea for Men bude k mužům komunikovat, že nová péče proti vráskám vyžehlí jejich pleť stejně jako čistírna oděvy.


 


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist