Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Až se zima zeptá, co teď letí

26.08.2008  |  zdroj: Marketing & Media  |  142× přečteno      vytisknout článek

Až se zima zeptá, co teď letí

Z letošních kolekcí reklamního textilu zatím nemizí pruhy v nejrůznějších obměnách a narůstá i zájem o biokvalitu.

Zajímavým propagačním nástrojem letošního léta se stala například fluorescenční trička. V nabídce jsou pánský i dámský model ve čtyřech základních "fluo" barvách, které v davu rozhodně nepřehlédnete. K novinkám sezony patří i pánské a dámské mikiny se zlatými pruhy na rukávech. Jsou báječně "emo" a ideální jako pozornost pro všechny, kteří na barevně pruhovaném světě potají "ujíždí".

"Korektní" trendy

Aktuální je také možnost mít na výběr mezi běžným reklamním textilem a textilem s menší ekologickou stopou.

Pro mnoho velkých společností je toto téma na předních místech v seznamu priorit a snaha o udržitelnější způsoby života se z oblasti produkce (kde je dnes dokonce často diktována zákonem) naštěstí promítá už i do sféry propagace.

Všichni víme, že je důležité komunikovat pozitivní postoj firmy k životnímu prostředí a aktivní zájem o možnosti "zeleného" podnikání. Firmy se zavazují ke snižování svých "emisí" a začínají si uvědomovat, že i nástroje, kterými toto své nové směřování komunikují veřejnosti, by měly být z hlediska ekologie korektní.

Plaťte jen za skutečné bio

Ovšem kdo někdy zkusil poptat reklamní textil v biokvalitě, jistě se ve většině případů setkal s podivně nekonzistentními nabídkami typu - ano, tohle tričko je z biobavlny, ale pouze z 10 %. Zbytek bavlny pochází z klasických zdrojů. Těch 10 % biobavlny vás často vyjde zatraceně draho a pocit z takové koupě také není nic moc. Doporučuji tedy zajímat se o materiál o něco důsledněji. Dnes již na českém trhu existují biotrička, biomikiny i biotašky se spolehlivými, mezinárodně uznávanými certifikáty.

AUTOR: Anna Škopková

Autorka je marketingovou specialistkou společnosti OP Tiger.


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist