Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Bio textil - ekologie ve světě reklamních předmětů

01.11.2008  |  125× přečteno      vytisknout článek

Bio textil - ekologie ve světě reklamních předmětů

Eko životní styl, poptávka po biovýrobcích a snaha ulevit životnímu prostředí už pronikly i do světa reklamy a 3D reklamních  předmětů. V katalozích firem najdete biotužky ze dřeva, poznámkové bloky z recyklovaného papíru, ale především reklamní biotextil.

Možná je zvýšený zájem o biooblečení jen módním výstřelkem, možná se jedná o dlouhodobý trend, se kterým je třeba počítat. V každém případě bio zatřáslo oblastí marketingu - objevila se nová skupina lidí, kterým záleží nejen na tom, co na sobě nosí, ale také z čeho je oblečení vyrobeno.

Co je to bio textil?
Reklamní biotextil je vyráběn především z organické bavlny, která se pěstuje za velmi přísných podmínek stanovených Evropskou unií. Nejsou povoleny chemické postřiky ani umělá hnojiva. Přednost se dává přirozeným predátorům a přírodním výživným látkám. I následné zpracování bavlny včetně barvení látky probíhá pod dohledem kontrolorů. Používají se pouze barvy v biokvalitě, které nezatěžují životní prostředí.

Zájem o bio stoupá

V porovnání s ostatními zeměmi Evropské unie Česká republika ve výrobě a nákupu biovýrobků stále zaostává. Poptávka po bioproduktech se ale postupně zvyšuje. Lidé se více zajímají o alternativní způsoby výroby a zákazníků, kteří se nespokojí s obyčejným reklamním tričkem, ale požadují bio- kvalitu, přibývá.

Na trhu dnes najdete bohatý sortiment reklamního biotextilu - od triček přes různé druhy zavazadel až po slušivé čepice. To vše v mnoha barevných variacích a designech. Reklamní textil v biokvalitě se hodí jako reklamní dárek pro zákazníky, kterým firma říká, že jí záleží na životním prostředí. Svůj postoj k přírodě může společnost vyjádřit i nákupem jednotného firemního biooblečení.

Požadujte jen 100% bio

Na biovýrobcích se nevyplatí šetřit. Může se stát, že reklamní tričko s označením bio obsahuje pouze část organické bavlny a zbytek je doplněn z klasických zdrojů. Cenově je takové oblečení přijatelnější, ale nevyjadřuje stoprocentně ekologický postoj firmy, která ho nechá opatřit svým logem.

„Zelený" marketing si nachází stále více příznivců - ať už mezi firmami nebo jejich zákazníky. Bio- taška nebo čepice s logem společnosti jednoduše vyjádří, na čem firmě skutečně záleží. Buďte i vy mezi těmi, kteří se aktivně zapojí do ochrany životního prostředí prostřednictvím reklamy.

 


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist