Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Krátce - různé

21.09.2010  |  21× přečteno      vytisknout článek

Krátce - různé

Největší zakázky roku 2010
EKOTENDR - V prosinci se mají otevírat obálky u obří soutěže na likvidaci ekologických škod. Cena zakázky může být až 115 miliard korun.
TĚŽBA LESŮ - Na jaře Lesy ČR po kritice zrušily tendr za 16 miliard na lesní práce. Nakonec firma vypsala jen jednoroční zakázku za 2,5 miliardy korun.
ČISTIČKA - Praha vypsala tendr na rozšíření čističky odpadních vod v Troji. Magistrát počítá s tím, že stavba vyjde na sedm miliard, dalších zhruba deset miliard budou stát úpravy a rekonstrukce.

Společnost Procter & Gamble (P&G) oznámila, že začne vybrané produktové řady prodávat v obalech vyrobených z derivátů cukrové třtiny. Ve 100% recyklovatelných obalech, pocházejících z obnovitelných zdrojů, bude P&G prodávat značky Pantene Pro-V, Covergirl a Max Factor. Společnost tak reaguje na požadavky zákaznic, které chtějí používat kosmetické přípravky bez negativního dopadu na životní prostředí. Pilotní projekt bude P&G realizovat globálně v průběhu příštích dvou let s tím, že první produkty se na trhu objeví v roce 2011.

Dm privátní značka alverde byla již podruhé nominována na udělení ceny za trvalou udržitelnost. Porota navrhla na toto ocenění firmy, produkty, značky a obchodní strategie, které nejvíce vystupují v souladu s přírodou. Ocenění získávají firmy, které příkladně spojují ekonomické úspěchy se sociální zodpovědností a šetrným přístupem k životnímu prostředí a v dalším růstu se řídí principy jednání ve smyslu trvalé udržitelnosti. Produkty alverde se vyznačují vysokou kvalitou za příznivé ceny a jsou tak dostupné široké veřejnosti. Cena za trvalou udržitelnost je udílena v Německu od roku 2008. Vítězové všech kategorií budou slavnostně vyhlášeni 26. listopadu v Düsseldorfu.

Tesco před dvěma lety představilo jako první v maloobchodu v ČR samoobslužné pokladny. A začátkem srpna v edenském hypermarketu v Praze odstartoval pilotní provoz elektronických regálových etiket. Mezi přínosy této moderní technologie patří zefektivnění provozních činností, šetrný přístup k životnímu prostředí a minimalizace chyb v označování cen.

Po úspěchu loňské spolupráce mezi vybranými hypermarkety a značkou KLASA pokračuje tento marketingový projekt i v létě roku 2010. V průběhu červen-ce byla zahájena marketingová podpora potravinářských výrobků nesoucích označení KLASA přímo v místě prodeje. Akce probíhá v prodejnách Kaufland, Coop, Globus a Interspar.


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist