Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Více než ekologický přístup (eco superior)

20.01.2011  |  58× přečteno      vytisknout článek

Více než ekologický přístup (eco superior)

I v roce 2011 bude jedním z hlavních cílů vlád, spotřebitelů i obchodních společností (recese - nerecese) dosažení trvale udržitelných společností a ekonomik. V souvislosti se "zelenou spotřebou" očekávejte vzestup více než ekologických produktů, tedy takových, které nejsou jen přátelské k životnímu prostředí, ale přímo dokonale působí proti znečištění jakýmkoli možným způsobem. Máme na mysli kombinaci dokonalé ekologické funkčnosti, dokonalého designu a nebo vynikajících úspor.

Proč je tento více než ekologický přístup tak potřebný? Počet spotřebitelů, kteří aktivně vyhledávají "zelené" produkty, dosahuje určité stagnace, jelikož spotřebitelé ze středního proudu začínají pochybovat o hodnotě a účinnosti ekologického přístupu.

> Zatímco 40 % spotřebitelů tvrdí, že chce nakupovat ekologické produkty, pouze 4 % tak skutečně učiní, mají-li možnost volby. (Zdroj: Journal of Marketing, září 2010)

> 58 % globálních spotřebitelů je toho názoru, že jsou ekologické produkty příliš nákladné a 33 % globálních spotřebitelů si myslí, že produkty přátelské k životnímu prostředí nefungují dobře. (Zdroj: GfK Roper, září 2010)

Očekávejte, že se v roce 2011 řada předních značek odkloní od marketingu založeného čistě na trvalé udržitelnosti a ekologičnosti (který oslovuje menšinové skupiny spotřebitelů) a zaměří se přímo na jádro tradičních alternativ, zdůrazňujíc dokonalou kvalitu a design, dlouhou životnost a/nebo nižší provozní výdaje produktů způsobem, který bude poutavý i pro největší ekoskeptiky, sebestředné či finančně omezené spotřebitele.

Nějaké příklady ecosuperior produktů? Co kupříkladu Ovopur, vynikajícím způsobem navržené a ekologické zařízení na čištění vody, Stealth Toilet - tedy záchod se splachovacím systémem, který spotřebuje pouhé tři litry vody na jedno spláchnutí a ušetří tak průměrné rodině asi 75 tis. litrů vody za rok, Renault DeZir, "zeleně" navržené super-auto, které dosahuje zrychlení z 0 na 60 během pěti sekund, nebo 12wattová žárovka S značky Philips atd.?

ZDROJ: REGAL

Kráceno


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist