Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Budoucnost obchodu

31.03.2011  |  36× přečteno      vytisknout článek

EuroShop 2011 skončil 2. března a mohl se pochlubit největší účastí vystavovatelů i návštěvníků. Za pět dní trvání veletrhu navštívilo Düsseldorfské výstaviště přes 106 tisíc lidí. Ti mohli zhlédnout expozice více než dvou tisícovek vystavovatelů. A co bylo hlavním mottem? Udržitelné materiály a produkty.

Světově největší veletrh investičních možností pro retailery, EuroShop 2011, dospěl k úspěšnému závěru 2. března. 2038 vystavovatelů z 53 zemí se jednohlasně shodovalo na výborných transakčních výsledcích a míře nových kontaktů. Redakce časopisu Regal byla na místě již v první den otevření 26. února a ihned po zahájení veletrhu v deset hodin dopoledne jsme byli svědky velkolepé návštěvnosti a čilého ruchu na výstavní ploše, která letos dosáhla 107 tis. metrů čtverečních. Alespoň z našeho pohledu se zdálo, že krize je definitivně zažehnána. To potvrzují také slova Hanse Wernera Reinharda, výkonného ředitele Messe Düsseldorf: "Tento rok byl EuroShop fenomenální. Po tvrdé krizi v roce 2009 stálo při plánování tohoto ročníku veletrhu štěstí, a to jak na straně výstavnictví, tak při nás jako organizátorech. Všechny sektory tohoto průmyslu zaznamenávají dynamický vzestup. Nálada ve výstavních halách byla neobyčejně pozitivní."

Vystavovatelé si v prvé řadě pochvalovali vysoké mezinárodní zastoupení. Přes 60 % návštěvníků cestovalo z více než 90 zemí světa. Přínosem bylo také oproti minulým ročníkům vyšší zastoupení návštěvníků z Itálie, Brazílie a USA. "Tento mezinárodní zájem jasně ukazuje, jak dynamický globální retail je a jakou výhradní pozici EuroShop jakožto ekonomický stimul v tomto prostředí má," uvedl Bernd Hallier, předseda dozorčí rady veletrhu a výkonný ředitel EHI Retail Institutu.

Udržitelnost a energie

Segmentace veletrhu na čtyři oblasti - EuroConcept, EuroSales, EuroCIS a EuroExpo - se také potvrdila jako výhodná a poprvé bylo velmi jednoduché vypozorovat jedno společné téma, které všechny čtyři oblasti spojilo - udržitelnost. Nadneseně řečeno, návštěvníci viděli nejzelenější EuroShop v historii. Téma využitelnosti energií a udržitelnosti se prolínalo všemi obory - od energeticky úsporných chladicích zařízení, využívání udržitelných materiálů pro zařízení prodejen a výrobu displejů či figurín, přes využívání rekuperačních energií až po energeticky úsporné technologie světelných systémů. "Realizace našeho motta - Přirozeně inovativní (Naturally innovative) - se setkalo s neuvěřitelným zájmem," říká jedna z vystavovatelů, Tiziana Raiteri, marketingová manažerka italského výrobce chladicích zařízení Arneg.

Téma udržitelnosti a ekologie se promítlo také do konferenční části, kde byl zaznamenán velkolepý zájem například o téma LED osvětlení prodejen.

Světlo v hlavní roli

Sektor osvětlení (v části EuroConcept) je považován obecně za nejrychleji rostoucí segment. Hlavní roli zde hraje promoční osvětlování, světlo a emoční designové prostředky a v neposlední řadě také energetická efektivita světelné architektury. V segmentu světel vystavovalo přes 150 firem a nebylo těžké si všimnout, že nejdůležitějším trendem dneška jsou LED řešení. Zájem návštěvníků o tento druh osvětlení jednoznačně napověděl, že LED jsou technologií budoucnosti.

ZDROJ: REGAL


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist