Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Krátce - různé

03.05.2012  |  45× přečteno      vytisknout článek

Krátce - různé

Novým tiskovým mluvčím Ministerstva životního prostředí se stal Matyáš Vitík, který byl dnem 1. května zároveň jmenován vedoucím tiskového oddělení ministerstva.
Na MŽP přichází z Hlavní kanceláře Občanské demokratické strany, kde zastával funkci zástupce tiskového mluvčího ODS. Předtím pracoval na tiskovém oddělení Ministerstva průmyslu a obchodu.
Vystudoval Mezinárodní obchod a Evropskou integraci na Vysoké škole ekonomické v Praze a Mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
Matyáš Vitík
vedoucí tiskového oddělení a tiskový mluvčí MŽP
Mobil: 606 111 060
Email: matyas.vitik@mzp.cz

Značka vlasové a tělové kosmetiky Garnier, kterou vyrábí francouzský kosmetický obr 'Oréal, obsadila za loňský rok 11. příčku v žebříčku top značek. Podle společnosti Admosphere investovala značka do reklamy v hrubých cenách 365 milionů korun, což je ve srovnání s rokem 2010 o 40 milionů korun více. V loňském roce uvedl L'Oréal pod značkou Garnier pánskou řadu vlasové kosmetiky Fructis Men - nejprve to byly pouze šampony a následně i další stylingové produkty pro muže, které se dočkaly masivní mediální podpory. V polovině loňského roku představil L'Oréal v souvislosti se značkou Garnier "zelenou strategii", v níž se po vzoru konkurenčních firem Unilever a Procter & Gamble zavázal do roku 2015 snížit emise skleníkových plynů, spotřebu vody a produkci odpadů ve výrobních podnicích o 50 % oproti roku 2005. Přírodní strategii představil v následující kampani na inovované produkty dámské vlasové kosmetiky značky Garnier Fructis. V souvislosti se &# 34;zelenou strategií" vytvořila značka v loni srpnu microsite www.pozelene.cz, na níž návštěvníkům rozdávala tipy na výlety do přírody. Na začátku letošního roku se věnovala komunikaci pleťových krémů proti vráskám s obsahem pro-retinolu.

Evropská komise požádala o vytvoření tzv. Road Map, tedy cestovní mapy k zefektivnění, zjednodušení a zrychlení čerpání finančních prostředků z Operačního programu Životní prostředí.
V současné době probíhá analýza a zpracování souboru metodických změn v programu. První balíček optimalizace bude zpracován k 1. květnu a bude obsahovat návrh Road Map a aktualizaci pracovních postupů. Všechny tyto kroky povedou k usnadnění administrace projektu pro žadatele a tím i ke zrychlení čerpání finančních prostředků z OPŽP.

Značka SodaStream zahájila kampaň Go Green, která jako téma akcentuje zdůrazňované benefity - ochranu životního prostředí skrze nižší spotřebu PET lahví a návrat ke kohoutkové vodě. Motto kampaně zní "SodaStream je lepší než recyklace". Kampaň odstartovala beseda s novináři a ekologickým odborníkem, následně navázala in-store kampaň ve vybraných obchodech, byla vytvořena speciální microsite a připraveny další internetové aktivity. Další aktivity vznikly ve spolupráci s firmou Veolia.

Outdoorová značka Alpine Pro přišla s novým konceptem svých prodejen. Design využívá horských motivů, snazší by měla být orientace v sortimentu značky, neboť nově jsou přehledněji označeny jednotlivé kolekce i typy produktů. Tvarově rozličné provedení přitom umožňuje vystavit více zboží než u starého konceptu s pravidelnými tvary. Protože mezi klíčové hodnoty značky patří pozitivní vztah k přírodě a ekologická odpovědnost, jsou všechny použité materiály ve vybavení obchodu buď recyklovatelné, anebo už přímo zrecyklované. Koncept proto dostal název Organic.


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist