Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Ústecký kraj si objedná kampaň propagující revitalizovaná území

17.10.2011  |  zdroj: ČTK  |  56× přečteno      vytisknout článek

Ústecký kraj si objedná kampaň propagující revitalizovaná území

Ústecký kraj si chce objednat kampaň, která bude propagovat rekultivovaná a revitalizovaná území v regionu. Mediální kampaň po celé zemi by měla ukázat Ústecký kraj jako krajinu industrializovanou, ovlivněnou činností člověka i jako krajinu s velkým přírodním potenciálem. ČTK o tom informovala mluvčí kraje Magdalena Hanáčková. Náklady na kampaň se odhadují na 30 milionů korun bez DPH.

    V rámci mediální kampaně vzniknou televizní spoty zaměřené na ucelenou nabídku turistických cílů včetně aktuálních informací o konání akcí v regionu, dále tištěné materiály propagace nových turistických produktů a cílů. Kraj chce prostřednictvím kampaně ukázat, jak moc se změnily oblasti postižené těžbou uhlí a dotčené ekologickými zátěžemi.

    Na řadě míst už skončila rekultivace. Na místě bývalých lomů a výsypek jsou rekreační areály. Právě o změnách území po těžbě chce informovat kampaň.

    Jejím cílem je přilákat více turistů do regionu, který nepatří mezi vyhledávané lokality pro trávení dovolené. Přitom v Ústeckém kraji je například největší počet chráněných krajinných oblastí v zemi. Kraj ale také patří mezi regiony s největším počtem starých ekologických zátěží.

    Ústecký kraj navštívilo v letošním druhém čtvrtletí 87.146 turistů, což je meziročně o 10,8 procenta více. Po Praze to byl nejvyšší nárůst mezi kraji. Dlouhodobě patří ale region mezi nejméně populární turistické destinace.
    Samosprávy se snaží změnit pohled na Ústecký kraj spojovaný s průmyslem a těžbou uhlí už několik let. Výsledkem je zviditelnění Národního parku České Švýcarsko, které se těší oblibě mezi domácími i zahraničními turisty, nebo v poslední době propagace Žatecka, jakožto domova českého chmele.

    Chystaná kampaň kraje by měla upozornit i na místa, kde se kdysi těžilo a nyní už se relaxuje a sportuje. Měla by trvat od ledna 2012 do konce roku. "Vzhledem k charakteru, rozsahu a obsahové náplni kampaně je třeba, aby tuto kampaň realizovaly subjekty s danou odborností a technickým zázemím, kterým Ústecký kraj nedisponuje," doplnila mluvčí. Kritériem při výběru dodavatele bude kromě ceny také kvalita scénáře navržených spotů a nápaditost.


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
Inisoft s.r.o.NANO IRON, s.r.o.
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist