Zákazníci 1. SčV jsou s kvalitou služeb spokojeni
V rámci každoročního průzkumu zjišťovala 1. SčV, a.s. míru spokojenosti svých odběratelů. V regionu spravovaném touto společností vyjádřilo svůj názor na tři stovky individuálních zákazníků, padesát bytových družstev a padesát firem. Více jak devadesát procent odběratelů je podle průzkumu, který druhým rokem zajišťovala agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o., s úrovní služeb a kvalitou vody spokojeno.
"Průzkum spokojenosti zákazníků je efektivním způsobem, jak zvyšovat úroveň námi poskytovaných služeb. Letos opět provedla telefonické dotazování společnost IBRS," uvedla Kristina Blaszczyková, tisková mluvčí vodohospodářské společnosti 1. SčV a.s., která provozuje vodovody a kanalizace v majetku obcí a měst na Příbramsku, Praze-západ a Praze-východ. S celkovou úrovní služeb je spokojeno 95% zákazníků, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 %. "Největší spokojenost jsme zaznamenali u bytových družstev, kde je spokojenost osmadevadesátiprocentní a tříprocentního nárůstu oproti loňsku jsme dosáhli u firemních zákazníků," vysvětlila Kristina Blaszczyková s tím, že téměř absolutní míru spokojenosti zaznamenali ještě u měření profesionality svých zaměstnanců.
Zákazníci 1. SčV vyjádřili také vysokou spokojenost s kvalitou dodávané pitné vody, přesně 92 %. Vodu z kohoutku používá ke konzumaci 88 % oslovených zákazníků. "Celková spokojenost zákazníků s našimi službami se letos zvýšila o jedno procento a doufáme, že se nám tento trend rostoucí spokojenosti podaří udržet i pro příští rok." poznamenala Kristina Blaszczyková.