Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Nastal čas zdravých firemních dárků?

28.08.2007  |  zdroj: HN  |  133× přečteno      vytisknout článek

Nastal čas zdravých firemních dárků? "Zdravý životní styl přece není pouze o ekologicky vyprodukovaných potravinách, spadá sem především aktivní pohyb, pestřejší a pravidelná strava, pitný režim nebo účinná relaxace," říká Andrea Halamová, jednatelka společnosti Dobrý dárek.

AUTOR: Pavel Vlček

Setkala jste se ve vašem oboru s trendem darovat biopotraviny?

Musím
se přiznat, že mě tato otázka překvapila, protože jsem do této doby o něčem takovém neslyšela. Myslím si ale, že jelikož se v oboru 3D reklamy odráží trendy, které vidíme v módě, sportu nebo designu, bezesporu se i tento vzrůstající segment související se zdravým životním stylem v budoucnosti začne projevovat i v oblasti dárků.

Do jaké míry jsou potraviny oblíbeným firemním dárkem?

Potravinové dárky, respektive gurmánské sady, bezesporu patří mezi nejoblíbenější segment dárků. Nejen, že je zde nepřeberná možnost kombinací chutí, ale hlavně je to dárek praktický, který se vždycky hodí. V kanceláři, doma nebo jako pozornost na návštěvu. Na druhou stranu ale stále pro mnoho z nás platí, co je zdravé, není dobré, nebo spíše naopak - co je nezdravé, je dobré. Gurmánské sady často obsahují alkohol, vysokotučné sýry, sušená masa, slané oříšky, pikantní uzeniny a podobné pochutiny, které si například pod zmiňovanou hlavičkou "bio" nějak neumím představit, ale kdo ví, třeba budou i takové.

Udělat tematickou sadu z biopotravin tedy ještě nikoho nenapadlo?

To nedovedu říct, avšak výběr bio produktů je zatím velice úzký, jedná se zejména o základní potraviny a dále o potraviny s velice krátkou dobou trvanlivosti. Také záliba klientů ve zdravé výživě může být zatím okrajovou záležitostí. Můžeme se však pokusit na tuto problematiku podívat z jiného úhlu pohledu, a to komplexněji. Zdravý životní styl přece není pouze o ekologicky vyprodukovaných potravinách, spadá sem přede-vším aktivní pohyb, pestřejší a pravidelná strava, pitný režim nebo účinná relaxace.

Tyto segmenty již mohou tvořit jakousi kostru pro vymýšlení neobvyklých firem-ních dárků, které ponesou název "zdravé dárky". I přesto, že se jedná o soukromou záležitost každého z nás a firemní dárky by neměly být příliš osobní, můžeme vyselektovat univerzálnější dárky typu dávkovače na corn-flakes do kuchyně, stolního nerezového odšťavo-vače citrusů nebo různé kuchyňské pomocníky na vyloupá-vání ovoce. V sou- vislosti s pitným re-žimem mě napadá trendový popruh s plastovým poutkem na PET láhev vody, která může nést i firemní brand. Ze sportovní stránky například sadu stále více oblíbeného badmintonu, sportovní treckové batohy, dresy apod. Drobným dárkem může být třeba obrandovaná sada na salát do kanceláře, nebo set na jídlo pro volný čas.

A co trend wellness?

Vedle "klasiky" v podobě sad nejrůznějších solí do koupele, svíček nebo mýdel dobrým dárkem může být třeba poukázka do wellness studia. I zde je potřeba obdarovaného překvapit a nalákat na nějakou zajímavost. Pozornost wellness hotelového, i když luxusního typu nikoho už moc nenadchne, ale pozvání do unikátní jeskyně z 15. století v centru Prahy, kde se pomocí žhavých lávových kamenů ponořujících se do vodní lázně vytváří pára, která ideálně připraví návštěvníka na další procedury typu orientálních a reflexních masáží, zábalů, kosmetiky a dalších uvolňujících programů, už je zase něco jiného

Jak byste definovala "nejlepší dárky"?

Nejlepší dárky jsou ty neobvyklé, vkusné, s inovujícím designem, materiálem nebo funkčností. Skutečnost je však bohužel jiná. I u dárků, které dostává VIP klientela, se stále opakují standardní katalogové-reklamní značky, které, i když jsou cenově srovnatelné s jinými, obdarovaný dál nepoužívá. Tato specifická klientela by si zasloužila individu-álnější přístup při výběru dárků. Stejně tomu je i s necitlivě aplikovaným logem. Firemní finance jsou tak často neefektivně vynaložené.


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
Regitas s.r.o.
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist