Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Žít bio je snazší?

04.11.2007  |  zdroj: Technik  |  129× přečteno      vytisknout článek

Žít bio je snazší? Přesto, že je dnes stále jednodušší biopotraviny v českých prodejnách najít, mnozí zákazníci mohou být dosud zmateni, co vlastně "bio" znamená. Kampaň "Září - měsíc biopotravin" se snaží rozhodnutí "žít bio" usnadnit.

Cílem kampaně, která letos proběhla již potřetí, je informovat o výhodách ekologického zemědělství a biopotravin a nadchnout spotřebitele pro jejich konzumaci. Zkušenosti a výsledky výzkumů ukazují, že jakmile spotřebitelé ochutnají biopotraviny nebo navštíví ekologickou farmu a na vlastní oči se přesvědčí o tom, jak funguje, stanou se z nich pravidelní spotřebitelé biopotravin. Proto byl letos ještě větší důraz kladen na povzbuzení spotřebitelů k návštěvě farem a prodejen s biopotravinami.

Kampaň opět podpořili přední čeští výrobci biopotravin jako Probio, Olma, Jizerské pekárny, Semix Food a Sluneční brána, dále síť prodejen dm drogerie či restaurací Bio Cafes. Měsíc bio proběhl pod záštitou Ministerstva zemědělství a Ministerstva životního prostředí, Ministerstvo zemědělství finančně podpořilo koordinaci kampaně.

Stovky prodejen nabídly slevy

Více než 40 bioprodejen svazu PRO-BIO (svaz ekologických zemědělců) nabídlo v září zákazníkům ochutnávky a zvýhodněný nákup 45 bio výrobků, mnohé z nich novinky na trhu, které do speciální akce dodalo celkem 9 českých výrobců biopotravin a obchodníků.

V rámci Měsíce biopotravin připravila síť prodejen dm drogerie pro své zákazníky bio akční dny, během nichž získali zákazníci při zakoupení alespoň čtyř biovýrobků slevu 25 %.

Také maloobchodní řetězce Plus a Interspar využily Měsíc bio k propagaci své nabídky biopotravin.

Marketing akce

Kampaň "Září - měsíc biopotravin" má svoje logo, každým rokem se používá odlišný slogan, letos to bylo "žiju bio". Kampaň startuje tisková konference na konci srpna a direct mailing plakátů a kalendářů akce na přibližně 500 adres, které propagační materiály dále šíří. Kampaň má svoji webovou stránku www.mesicbiopotravin.cz, kde lze najít detailní popis všech akcí, informace o principech ekologického zemědělství, adresáře ekofarem i prodejen biopotravin a recepty z biopotravin. Letošní novinkou byl tzv. Bio kviz, vědomostní on-line soutěž o atraktivní ceny, včetně pobytu na ekologické farmě pro celou rodinu.

Celkem v rámci kampaně proběhlo 108 akcí, které zorganizovalo téměř 70 různých organizací, web stránka měla celkem 16 378 návštěv a přes 63 tisíc prohlédnutých stránek. Do Bio kvízu se zapojilo téměř 1500 tipujících. Kampaň podpořilo a speciální promoční akce uspořádalo více než 320 maloobchodních prodejen. O kampani referovaly všechny hlavní deníky, televizní a rozhlasové stanice, rovněž regionální média přinesla řadu zpráv o jednotlivých akcích.

Tomáš Václavík, koordinátor kampaně, tom@greenmarketing.cz


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
Regitas s.r.o.
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist