Firmy se zajímají o životní prostředí
Seminář, který zorganizovalo Business Leaders Forum, byl pro malé a střední podniky volně přístupný a jeho cílem bylo představit názorná řešení problémů, s nimiž se firmy potýkají v enviromentální oblasti, jinými slovy, jak plánovat ekologickou politiku firem. Jednalo se zejména o otázky související s recyklací odpadů, používáním ekologických produktů, zmenšováním dopadů na životní prostředí či ochranou přírodních zdrojů.
Ekologie a peníze
Nešlo přitom pouze o proklamace, jak chránit životní prostředí, nýbrž o příklady dokazující, že šetrným zacházením s přírodou lze ušetřit především peníze. A téma není tak okrajové, jak by se mohlo zdát, i z toho důvodu, že postupem času budou do legislativy zaváděny zákony, které budou na podniky klást čím dál větší ekologické nároky. V souvislosti se tzv. skleníkovými plyny to můžeme pozorovat již v současnosti na příkladu emisních povolenek.
Úroveň společenské odpovědnosti za životní prostředí se čím dál častěji dostává i do marketingové strategie podniků.